Kako su igračke za djevojčice prestale biti dječje i postale ženske
Foto: Pinterest
NA NASLOVNOJ slici vidite djevojčicu koja ponosno drži svoje "lego naselje" koje je sama izgradila. Nije u ružičastom, kao ni legići kojima se igra.
Sam tekst reklame podsjeća nas na mnoge važne stvari - od toga koliko je prekrasno igrati se i graditi nešto svojim rukama, do toga kako djeca različite dobi doživljavaju plastične ciglice koje im nude bezbroj mogućnosti.
Lego - prije
A kako reklama izgleda danas?
Huffingon Post i Sociological Images ističu da Lego nije jedini brand igračaka ili crtića koji je svojim likovima i proizvodima "za djevojčice" (Treba li ih uopće tako izdvajati?) dodao niz spolno obojenih ženskih, ponekad i seksualnih atributa. Znali smo da je, primjerice, Barbie osmišljena kao savršena žena čiji su proizvođači i kreatori za ciljnu skupinu imali isključivo djevojčice, kao što je Bob Graditelj namijenjen prvenstveno dječacima. Međutim, u međuvremenu se dogodilo to da su i kocke za slaganje postale muške i ženske.
Pripremili smo vam nekoliko primjera da se uvjerite i sami.
Jagodica Bobica prije:
Jagodica Bobica danas:
Zemlja slatkiša prije:
Zemlja slatkiša danas:
Rainbow Brite prije:
Rainbow Brite danas:
Moj mali poni prije:
Moj mali poni danas:
Troll lutke prije:
Troll lutke danas:
Kupusići prije:
Kupusići danas:
Lisa Frank prije:
Lisa Frank danas:
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati