Ruske influencerice uništavaju Chanel torbe i to snimaju: "Taj brend nas ne poštuje"
ŠTO RADE ruske influencerice dok se u Ukrajini odvija krvavi rat? Uništavaju skupe Chanel torbe i to snimaju za Instagram.
Nekoliko popularnih ruskih influencerica snimilo se kako uništava skupe torbice, a to su napravile jer smatraju da Chanel promovira rusofobiju.
"Ako Chanel ne poštuje svoje klijente, zašto mi moramo poštivati Chanel?" To je Ruskinja Victoria Bonya rekla u Instagram videu u srijedu prije nego što je uzela industrijske škare i prepolovila crnu Chanel torbicu. "Pa-pa", rekla je pred svojih 9.3 milijuna pratitelja na platformi dok je bacala torbu u stranu.
Bonya je samo jedna od nekoliko ruskih influencerica koje su se snimile kako režu svoje Chanel torbice u znak protesta zbog zabrane kupnje robe francuskog luksuznog brenda.
Nakon što je zatvorio svoje trgovine u Rusiji, Chanel je prestao prodavati svoje proizvode ljudima koji ih namjeravaju odnijeti u Rusiju, što su ruski kupci shvatili kao rusofobiju. TV voditeljica i glumica Marina Ermoškina, koja ima 299.000 pratitelja na Instagramu, u srijedu je vrtnim škarama izrezala tamnosivu torbicu i snimila se.
"Nijedna torba, niti jedna stvar nije vrijedna moje ljubavi prema mojoj domovini. Nije vrijedna mog poštovanja prema sebi. Ja sam protiv rusofobije, protiv sam brenda koji podržava rusofobiju. Chanel je samo dodatak koji je u nekom trenutku odlučio poniziti ljude, moje sunarodnjake, odlučio je diskriminirati ljude na temelju nacionalnosti, što neću tolerirati", rekla je.
"Glavni su principi. Nije važno što je u vašim rukama, nego ono što je u vama", dodala je.
Chanel se oglasio o ruskim kupcima
U izjavi poslanoj Insideru u utorak, predstavnik Chanela rekao je da je brend u skladu sa "svim zakonima" koji su primjenjivi na njezino poslovanje i zaposlenike, uključujući trgovinske sankcije.
"Zbog toga smo pokrenuli postupak traženja od klijenata za koje ne znamo glavno prebivalište da potvrde da se artikli koje kupuju neće koristiti u Rusiji", rekao je.
"Svjesni smo da je ovo izazvalo razočaranje kod nekih naših klijenata. Trenutno radimo na poboljšanju ovog pristupa i ispričavamo se za sve nesporazume koje je to moglo uzrokovati, jer želimo dobrodošlicu svim našim klijentima, bez obzira na to odakle dolaze. To je prioritet za Chanel", zaključio je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati