Robert Sever osmislio odjeću koju će nositi zaposlenici A1, dizajn je genijalan
ODABRAN je pobjednički dizajn natječaja Ti kreiraš za novu poslovnu odjeću zaposlenika tvrtke A1 Hrvatska.
Nakon što je na natječaj stiglo 47 različitih kreativnih rješenja koja su potpisivala 32 naša dizajnera ili dizajnerska tima, pred stručnim žirijem bio je težak zadatak - odabrati najbolji. A1 Hrvatska u proces odabira pobjedničkog dizajna uključila je i svoje zaposlenike i time pokazala brigu za jednu od najvažnijih karika svojega poslovanja.
Pobjednički dizajn koji pristaje svima i u svako doba
Dizajn koji je osvojio stručni žiri ispunio je sve kriterije; praktičan je, udoban i nadasve kreativan i moderan. Njegov kreator i pobjednik natječaja je Robert Sever, poznati hrvatski dizajner s dugogodišnjim iskustvom kojemu je pripala i novčana nagrada od 20.000 kuna.
Prvi primjerci nove poslovne odjeće već su stigli i djelatnici A1 prodajnih centara počeli su ih nositi. Sašivene su u domaćoj tvrtki Naftalina koja ima bogato iskustvo od skoro 40 godina proizvodnje tekstilne galanterije za domaće i brojne svjetske komitente.
Robert Sever priznao nam je kako je proces dizajniranja bio izazovan zbog činjenice da radna odjeća mora pristajati ljudima različitih proporcija, a da se pritom u njoj svi dobro osjećaju. Osmislio je modularno rješenje koje dodavanjem ili oduzimanjem nekog elementa postaje poslovna odjeća prikladna za svako godišnje doba. Baza nove poslovne odjeće su jednostavne hlače i traper košulja s regulatorima dužine za rukave pa ona funkcionira na različitim temperaturama. Dinamiku čitavom rješenju dodao je blejzerom koji laska ženskim proporcijama, a može se nositi na košulju ili zasebno.
Brend je naglašen suptilno i sa stilom
Iz A1 Hrvatska saznajemo kako je bilo zaista teško odabrati najbolje dizajnersko rješenje, no Robertov prijedlog ipak se istaknuo kao najprikladniji:
"Bilo mi je teško odlučiti se za jedan model jer je bilo puno jako dobrih rješenja koje su ponudili naši dizajneri. No, uistinu mi se svidjela modularnost koju je primijenio Robert kako bismo u svako doba godine bili primjereno odjeveni, ali i način na koji je istaknuo našu ženstvenost", podijelila je s nama Nikolina Vratić, prodajna savjetnica u A1 Hrvatska i članica žirija koji je odabrao pobjednički dizajn.
Osmišljavanje poslovne odjeće nije jednostavan zadatak jer radi se o odjeći koja predstavlja brend, a zaposlenici se trebaju u njoj osjećati potpuno nesputano i slobodno. Iako je poznat po raskošnim bojama i materijalima koje koristi u svojim kreacijama, Robert je na suptilan, no vrlo efektan način uspio naglasiti prepoznatljivost brenda crvenim linijama na hlačama i košulji, kao i crvenom dugmadi.
"Odjeća uvijek mora biti funkcionalna i praktična, a ako se radi o brendu koji je afirmiran kao A1, onda cijeli vizual mora biti na visokom nivou. Privukla me sama ideja i uniforma kao takva. Kada imate u jednadžbi elemente koji su zadani, onda ostane malo mjesta za dizajnerske intervencije - i upravo je u tome bio najveći izazov - kako dodati dizajn, a da nije nametnut ili prenaglašen", dodaje Robert.
"Bilo bi mi drago da ovakvih projekata i suradnji bude još više u što skorijoj budućnosti"
Robertov genijalni dizajn proveden u stvarnost vrijednim radom Naftaline dodao je posebnost čitavom procesu, što je i Robert naglasio kao izuzetan primjer dobrog poslovanja:
"Dodatno mi je drago da se ovom prilikom dogodilo spajanje dizajna i tekstilne industrije, što - po mojem mišljenju - u Hrvatskoj jako nedostaje, ili se događa prerijetko. Bilo bi mi drago da ovakvih projekata i suradnji bude još više u što skorijoj budućnosti. Rad na ovakvom projektu zahtijeva veliku organizaciju, ali i iskustvo - što Naftalina osigurava u svom segmentu. Na svakom dijelu radi različiti tim konstruktora, tako da je postupak proizvodnje širok i vrlo koncentriran. To je nadogradnja onoga što ja znam, a možda i inspiracija za budući razvoj mog brenda", iskren je Robert.
Ove godine Robert slavi 20 godina svoga brenda, a pobjeda na ovom natječaju je šlag na slavljeničkoj torti. Očekujemo kreativnu jesen u kojoj će predstaviti posebnu ediciju za sve uspješne godine djelovanja na modnoj sceni.
"To nas kao RS tim izuzetno veseli, ne samo jer smo opstali toliko dugo na vrlo zahtjevnom tržištu - već i zato što je suradnja na ovom projektu kruna stvaranja", ponosno zaključuje Robert.
Foto: Julien DuvalRazvitak boljeg društva krije se u brizi o zajednici
Dobro poslovanje nije samo briga o vlastitoj tvrtki, već i poticanje domaće industrije kao i pružanje prilika malim poduzetnicima koji se trude afirmirati na tržištu rada i pokazati svoja znanja i vještine. Upravo to je prepoznala tvrtka A1 Hrvatska kad je započela provođenje programa Čini pravu stvar u sklopu kojega je nastao i ovaj natječaj. Stručnjakinja za brend-strategiju tvrtke A1 Hrvatska, Jasmina Alijagić, smatra kako su zaposlenici ključ uspjeha svake tvrtke, a brigu o svojim zaposlenicima pokazali su i ovim natječajem.
"Dva najvažnija zadatka u tvrtki A1 Hrvatska su briga o našim zaposlenicima i zajednici u kojoj poslujemo. I u ovom vremenu ubrzanog tehnološkog napretka, A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje te svakim svojim korakom nastojimo doprinijeti boljitku zajednice u kojoj djelujemo. Natječajem za novu radnu odjeću željeli smo podržati hrvatski dizajn i tekstilnu industriju, ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazati brigu prema svojim zaposlenicima koji su ključ našeg uspjeha. Natječaj je bio namijenjen prvenstveno dizajnerima koji spadaju u grupu malih poduzetnika (SoHo), čiji su biznisi podosta pogođeni aktualnom pandemijom. Zato smo im željeli dati priliku da postanu dio jedne velike priče", dodaje Jasmina.
Budućnost na krilima domaće kreativnosti
A1 Hrvatska orijentirana je na društveno osviješteno i ekološko poslovanje kojim se trude na poticajan i odgovoran način doprinijeti boljitku zajednice:
"Zelena etiketa ugrađena je u sve što radimo u A1 Hrvatska. Zato je i nova uniforma, osim što simbolizira naš pogled u budućnost na krilima domaće kreativnosti i inovativnosti, domaćeg dizajna i hrvatske proizvodnje, ponijela i nezaobilaznu nam etiketu društvene odgovornosti. Nastojeći prepoznati probleme zajednice - u ovom slučaju modne i tekstilne industrije u Hrvatskoj, natječajem za dizajn nove službene odjeće željeli smo joj dati dodatni poticaj i vjetar u leđa", zaključuje Jasmina.
I u tome su i uspjeli. Hrvatska industrija ostvarila je dodatni poticaj, Robert Sever okrunio svoj dvadesetogodišnji dizajnerski rad, a zaposlenici dobili novu poslovnu odjeću u kojoj će moći nastaviti uspješno raditi i prezentirati ovaj društveno odgovorni brend.
Sadržaj donosi Index u suradnji s A1 Hrvatska te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti