Razmišljaš dugoročno? Zaposlenjem u Assist Digitalu ulažeš u svoju budućnost
U POTRAZI si za poslom koji ti nudi sigurnost kao i mogućnosti za daljnji razvoj? Možda tražiš svoj prvi posao ili već imaš iskustva? Sve varijante su dobrodošle u Assist Digitalu koji pruža prilike svima sa znanjem engleskog, njemačkog ili talijanskog jezika. Saznaj zašto je Assist Digital, međunarodni lider u pružanju korisničke podrške, pravi izbor baš za tebe.
Assist Digital pruža prilike i iskustvo koje tražiš
S korisničkom podrškom svi smo imali iskustva, većina kao korisnici, ali neki od nas i kao zaposlenici. Korisnicima je kontakt s brandom neophodan, dok zaposlenici prepoznaju posao u kontakt centru kao priliku za jačanje komunikacijskih vještina, usvajanje znanja i razvoj karijere. Upravo to ćeš pronaći u Assist Digitalu, tvrtki koju odlikuje briga o zaposlenicima i pažnja prema svakom pojedincu.
Raditi kao agent korisničke podrške znači svakodnevno komunicirati s brojnim ljudima i odgovarati na mnoštvo pitanja. Ovim poslom snažno razvijaš svoje komunikacijske vještine, ali i efikasno pristupaš problemima, stječeš mnoga druga znanja koja će ti pomoći u ostvarenju tvojih ciljeva. Sudjelovanje u izazovnim međunarodnim projektima dio zaposlenika dobio je i u inozemstvu što uključuje putovanja ili virtualne susrete s inozemnim partnerima.
Mnoga vrata se otvaraju zaposlenjem u Assist Digitalu koja nisu odmah vidljiva, zato su i razvili Seniority program koji nudi razvoj unutar agentske pozicije pa nakon godinu dana možeš napredovati na Senior ili Professional poziciju, ovisno o stečenom iskustvu. Čak 25 – 35% zaposlenika napreduje na godišnjoj razini uz interne programe, natječaje i podršku mentora i cijelog tima. U tome im također pomažu kontinuirane edukacije u obliku kraćih sesija za osvježivanje znanja kao i specijalizirane radionice ili jezični tečajevi.
Nauči razmišljati suvremeno i održivo
Assist Digital kao lider CRM digitalne transformacije uspješno posluje u četiri tržišna segmenta: CRM savjetovanje, usluge i dizajn, tehnologija i outsourcing poslovnih procesa. Raditi u njihovom timu znači postati dio međunarodne poslovne priče i učiti od stručnjaka te iz prve ruke pratiti uspješne projekte. Iza njih je preko 500 digitalnih projekata u sklopu kojih svojim klijentima nude izvrsna tehnološka rješenja kao što su mobilne aplikacije, omnichannel solucije, web self care i CRM platforme. A uz sve to djeluju i društveno odgovorno. Svjesni su da je svaki mali korak prema održivoj budućnosti bitan za sve, poduzimaju brojne inicijative koje utječu na radno okruženje i svijet oko nas.
U Hrvatskoj i dalje rastu – pridruži im se!
U Rijeci i Zagrebu preko 400 zaposlenika radi iz ugodnih i modernih ureda, okruženih staklenim stijenama, s krovnom terasom ili pogledom na more, u kojima ne manjka dobre atmosfere i timskog rada. Dio je to puno većeg tima koji čini preko 4500 ljudi u 9 država diljem Europe i šire.
Da zaposlenici najbolje rade svoj posao kada imaju interes i adekvatnu podršku, ovdje dobro znaju što pokazuje i njihovo uvrštenje u talijansku ljestvicu za najboljeg poslodavca prema procjeni Corriere della Sera Economia, najvažnijeg talijanskog ekonomskog medija.
I za kraj, nemojmo zaboraviti da su gotovo svi članovi lokalnog managementa u tvrtku došli kao agenti korisničke podrške pa su uz stalnu podršku tima i uspješne rezultate napredovali do današnjih pozicija. Zašto to ne bi bila i tvoja priča? Javi im se i kreni graditi budućnost koju želiš za sebe!
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti