Novi Audi A4 predstavljen hrvatskoj eliti
NA EVENTU održanom u Zagrebu Audi je pred mnogobrojnom publikom predstavio svoj najznačajniji tržišni novitet, potpuno novi Audi A4.
Ovogodišnji dobitnik brojnih laskavih nagrada među kojima su Auto Trophy od strane Autozeitunga i Golden Lenkrad kojeg dodjeljuje Bild am Sonntag, premijerno je predstavljen još u Frankfurtu na tamošnjem salonu automobila. Iako se model već neko vrijeme nalazi u ponudi, tek je ovih dana A4 zaigrao u punom ritmu. Sudeći po interesu koji je izazvao na manifestaciji održanoj u prostorima Hypo centra, već sada možemo zaključiti kako će među bolje stojećim kupcima imati daleko zapaženiju ulogu od svojevrsnog ulaznog modela u svijet premiuma.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Već sama vanjština vozila otkriva novi dizajnerski izraz temeljen na sportskom karakteru nekoliko posljednjih Audijevih noviteta. Atraktivna interpretacija "napretka kroz tehniku" donosi tipičan Audijev karakter začinjen naglašenom dinamikom vanjskih linija, ali i izmijenjenim proporcijama. Plastično rečeno, smanjeni prevjesi uz istovremeno povećanje razmaka između osovina (2.808 mm) daju naslutiti dinamiku vozila, dok atraktivni detalji poput dnevnog svjetla s 14 LE dioda obećavaju veću dozu privlačnosti.
Iznutra ista priča. Najznačajniji napredak napravljen je na povećanju ponude prostora, jednoj od boljki prethodnika. Tako je interijer sada 20 mm dulji, pa putnici straga mogu računati na osjetno više prostora u predjelu koljena. Naravno, kvaliteta izrade i oprema je na visokoj razini, baš kao i stupanj zaštićenosti putnika za koje brine najmanje šest zračnih jastuka. Budući kupci mogu računati i na 480 litara prtljažnika, čime se Audi i u pogledu praktičnosti približava najpoželjnijim obiteljskim limuzinama.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Novi Audi A4 će se nuditi s pet motora u rasponu snaga od 143 KS do 265 KS. Preciznije, radi se tri dizelaša (2.0/143 KS, 2.7/190 KS, 3.0/239 KS) i dva FSI benzinca (1.8 /163 KS, 3.2/265 KS). Četvero cilindrični benzinski motor, kao i dizelski agregati, posjeduje turbo prednabijanje, a svima je zajednički pojam direktno ubrizgavanje goriva. Budućim kupcima puno zanimljiviji će biti podatak kako su motori sada osjetno štedljiviji, a performanse svih izvedbi modela osjetno bolje. Što se pak tiče ponude mjenjača, nju čine šest stupanjski ručni, tiptronic te multitronic. Poglavlje o motorima završavamo quattro pogonom, koji je dostupan u kombinaciji s dva snažnija benzinca i vrhuškom dizelske ponude.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
I za kraj koja riječ o cijenama. Ponuda za novi A4 starta 1.8 TFSI i 2.0 TDI izvedbama sa u lipu istom cijenom (249.534,01 kn). Gornja granica je na gotovo 400.000 kn koliko stoji najsnažniji benzinac s quattro pogonom i multitronic mjenjačem. Naravno, dodatna oprema nije obuhvaćena.
Tekst: M.N.
Foto: L.T.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati