Na poslu vam svaka sitnica odvlači pažnju? Možda ste prepametni
Foto:123rf
TEŠKO vam je na poslu i svaka vam sitnica odvlači pažnju? Razlog za to možda leži u činjenici da ste inteligentni, sudeći barem prema posljednjem istraživanju na tu temu.
Ljudi s većim kvocijentom inteligencije imaju problem s uspostavljanjem prioriteta te se prilično uznemire kad moraju obaviti nekoliko stvari istovremeno. Na ruku im ne ide ni napredak tehnologije, koji je otežao zaposlenicima da ostanu fokusirani. Dokaz tome je podatak da svake dvije minute pregledavamo elektroničku poštu.
Gotovo polovica od više od 10.000 zaposlenika u 17 zemalja, koliko ih je sudjelovalo u istraživanju kompanije Steelcase, priznalo je da ima problema s koncentracijom u uredu.
U prosjeku osobe koje rade u uredima imaju otvoreno osam programa ili prozora na računalu u svako doba, a nešto im odvuče pažnju svake tri minute, prenosi Daily Mail. Pametni telefoni oduzimali su im 2015. godine dvostruko više vremena nego tri godine ranije, a u prosjeku bace pogled na svoj telefon 200 puta dnevno, odnosno svake tri minute.
Psihijatar dr. Ned Hallowell smatra da su inteligentniji ljudi imali više problema s određivanjem prioriteta jer su se trudili nositi s idejama koje su se pojavljivale, zbog čega su se osjećali nedoraslo i nesposobno nositi se s teretom posla. Dodao je da zbog toga ljudi koje zaposle zbog inteligencije razočaraju i sebe i nadređene.
"Šefovi uvijek traže najinteligentnije ljude, no poteškoće s obavljanjem više zadataka istovremeno i odvlačenje pažnje na njih djeluju kao i na sve ostale, ako ne i više. Poslovna se pravila mijenjaju brže no ikada, a mozak nam je izložen stresu i odvlačenju pažnje pa dolazi do preopterećenja. Statistike pokazuju da broj stvari koje vam na poslu mogu odvući pažnju raste", izjavio je Bostjan Ljubič, potpredsjednik prodaje Steelcasea za Veliki Britaniju i Irsku.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati