Milijuni ljudi odbrojavaju dane do sutrašnjeg datuma, znate li zašto?
Sadržaj nastao u suradnji s: Orbico
MILIJUNI ljudi diljem svijeta ove subote obilježavaju Singles' Day, odnosno Dan samaca, jer je 11. studenog posvećen onima koji nisu u vezama. Oni koji imaju partnere slave Valentinovo i obilježavaju godišnjice veze, a Dan samaca je kao stvoren za sve valentinovske antijunake koji žele proslaviti samački život. Stotinu je razloga zašto bi trebalo proslaviti ovaj dan i isto je toliko načina na koji se to može učiniti, pri čemu nisu svi uvjetovani time jeste li u ljubavnom odnosu ili ne.
Kako je 11. studenog postao Dan samaca
Četiri solo studenta sa Sveučilišta Nanjing u Kini organizirali su 11.11.1993. godine događaj kojim su htjeli zaboraviti monotoniju samačkog života. Datum je odabran zbog niza jedinica koje predstavljaju osamljenost samaca. Ideja se proširila munjevitom brzinom, mnogi Kinezi su ubrzo prihvatili taj dan i mladi diljem zemlje ovo su vidjeli kao odličnu priliku za organiziranje brojnih događanja i upoznavanja drugih samaca.
S vremenom je 11. studenog postao i popularan datum za vjenčanja, dok se kineski mediji u to vrijeme bave pitanjima ljubavi i temom odnosa. Dan samaca pretvorio se u međunarodni fenomen i slavi se u brojnim zemljama. Uz to što je postao snažan simbol za sve koji su ponosni što nemaju partnera, ovaj je dan postao i jedan od najvećih dana kupovine na svijetu.
Daniel Zhang, direktor tvrtke za internetsku kupovinu Alibaba, 2009. je godine počeo taj datum koristiti kao 24-satni festival kupovine i time mu je dao novu dimenziju. Nudio je posebne popuste za taj dan, a marketinškim stručnjacima nije trebalo dugo da zbroje 2 i 2 te zaključe kako će samci na taj dan sebi željeti ugoditi i slaviti, pa su se mnogi poveli njegovim primjerom.
U Hrvatskoj, kao i u ostatku svijeta, početak studenog označava početak priprema za najveći e-commerce događaj godine, s popustima koji privlače pažnju širokog spektra kupaca. Singles' Day se izdvaja kao prilika za sve potrošače da pametno investiraju i ostvare uštede.
Globalni razvitak pokreta
Bilo da je kupujemo za sebe ili je namijenjena nekom drugom (samcu) za poklon, kozmetika je svakako odličan izbor. Neki bi rekli da je kozmetika prostor za umjetnost. Često se doživljava kao produžetak identiteta jer boje i teksture služe kao platno za izražavanje autentičnosti. Istovremeno, ona je i odgovor na društvene trendove ljepote. A priznajmo i da se ljudi jednostavno osjećaju dobro kad imaju dobar proizvod.
Povodom Dana samaca, na FABUspot webshopu svi posjetitelji 11. studenog mogu ostvariti čak 50 posto popusta na MAC bestselere. MAC kozmetika je u svijetu prepoznata kao ona koja koristi visokokvalitetne sastojke s profesionalnim spektrom boja, stoga nije iznenađujuće zašto je mnogima omiljen odabir.
Osim toga, 11. studenog popust od 22 posto vrijedi na gotovo sve proizvode u webshopu, uključujući i kategoriju s parfemima, za koju je dostava besplatna.
Svaka osoba zna da je ključ dobrog izgleda u dobrim temeljima, a MAC Studio Fix Fluid Foundation pruža dugotrajan finiš i zaštitu sa SPF 15. A za pogled koji osvaja u webshopu će se moći kupiti i MAC In Extreme Dimension Maskara, koja trepavicama daje neodoljivu dužinu i volumen.
Tu je i MAC Matte Lipstick u nijansi Velvet Teddy. Usnama pruža dašak elegancije i sofisticiranosti, a u isto vrijeme sadrži formulu koja je obogaćena hranjivim sastojcima. Sjenilo za oči MAC Dazzleshadow u nijansi She Sparkles zasigurno će uveseliti sve ljubitelje blistavih i shiny lookova jer ističe oči u svakoj prilici. Na kraju, da bi se sav taj sjaj zadržao od jutra do večeri, na popustu će biti i MAC Prep + Prime Fix+ Sprej za lice koji fiksira šminku i osvježava kožu, zbog čega je neizostavan završni korak u make-up rutini.
Društveni fenomen
Singles' Day je zaslužan za stvaranje još jednog fenomena i ekonomske pojave globalnih razmjera, a to je shoppingtainment. Ilustrira kako su se trgovci usmjerili na kreaciju interaktivnih i zabavnih iskustava za svoje kupce. Uz kreativne promocije i događanja, Dan samaca se sve više doživljava kao prilika da se kupovina pretvori u praznik za potrošače pružajući im ne samo dobre ponude nego i ugodno iskustvo koje nadilazi puko trošenje novca. Cilj je privući kupce u trgovinu nudeći im zanimljive aktivnosti i pretvarajući trgovine u odredišta, a shoppingtainment je promijenio potrošačke navike s naglaskom na dobrobiti i važnosti ugađanja sebi.
Istraživanje koje su proveli znanstvenici sa sveučilišta Cornell pokazalo je da se većina ljudi izbjegava nagraditi novim proizvodom ili opuštajućim iskustvom ako su pod velikim stresom i pritiskom, iako bi im to tada donijelo najviše koristi. Dakle, znanstvenici savjetuju kako bi valjalo napraviti sasvim suprotno.
Kada se osjećamo najranjivije, trebali bismo biti skloni darivanju i ugađanju sebi. Ne bismo smjeli potkopavati vlastitu sreću, nego bismo se trebali prepustiti stvaranju posebnih trenutaka. Ponekad je to izdvajanje malo više vremena za hobi koji nas opušta, a ponekad je to kupovanje stvari koje želimo.
S takvim trendovima, i Hrvatska sve više pažnje posvećuje Danu samaca, koji je iznimno važan prodajni dan u godini. Za samce će to biti dan kojim mogu proslaviti sebe, svoja postignuća i uspjehe, ali i dan kada se trebaju prisjetiti da je bolje biti solo nego u lošem društvu te da ne treba pristati ni na što manje od najboljeg.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Orbico u skladu s najvišim profesionalnim standardima.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti