Koliko su vam važni dobri odnosi na poslu i podrška kolega?
ZNAMO da je posao više od radnog mjesta – želimo maksimalno iskoristiti to vrijeme i ostvariti potencijal, razvijati vještine i znanja te iskoristiti mogućnosti koje organizacija nudi. Visoko na ljestvici prioriteta zaposlenika nalazi se i ravnoteža privatnog i poslovnog života te osjećaj pripadnosti. Ugodno radno okruženje pozitivno utječe na našu motivaciju, zadovoljstvo i angažman. Stoga si često postavljamo pitanje – prepoznaju li poslodavci naše zalaganje i osjećamo li se cijenjeno? Sve su to kriteriji prema kojima procjenjujemo svoje zadovoljstvo na poslu i odlučujemo je li možda vrijeme za odlazak.
Kako povezati zaposlenike i graditi ugodnu radnu atmosferu? Uzmimo primjer Assist Digitala, talijanske tvrtke za upravljanje korisničkim iskustvom s uredima u Rijeci i Zagrebu te preko 400 zaposlenika. Prema riječima recruiterica, Matee Džinić i Marije Jović, dobra atmosfera u uredu usko je vezana s osjećajem pripadnosti zaposlenika te direktno utječe na njihovu predanost poslu, timski rad i osjećaj zajedništva: "…Uz podršku naših kolega iz HR i Quality tima te Team leadera pripremamo niz aktivnosti kojima se trudimo održati pozitivnu atmosferu u uredu i ojačati veze među zaposlenicima. Provodimo razne aktivnosti za povezivanje zaposlenika, a samo u zadnjih 6 mjeseci proveli smo sljedeće: Star Wars Dan, Dan krafni, Dan limunade, Ljetni party, Dane prijateljstva, Dan zdravlja uz Multisport, Human Slot Machine događaj i Dane kruha. Uz to, Team leaderi organiziraju timske aktivnosti sa svojim agentima kao što su večere ili kuglanje…".
Za nove članove tima, dobro je da rade iz ureda kako bi dobili potrebno znanje i savjete iskusnijih agenata te svog Team leadera, napominju sugovornice. Podršku je lakše pružiti uživo jer se može lakše objasniti sustav koji se koristi. Kada se uhodaju, agenti uglavnom prelaze na hibridni način rada, ali dolasci u ured su i dalje potrebni za poticanje timske sloge. Kako bi razumjele potrebe svojih kolega, Matea i Marija naglašavaju koliko je bitan razgovor i sloboda da se zatraži savjet ili drugo mišljenje kako bi se svi osjećali podržano. Remote work i fleksibilno radno vrijeme samo su dodatne pogodnosti koje omogućavaju balans privatnog i poslovnog života jer im je zaposlenik na prvom mjestu:
"…Dobru radnu atmosferu potičemo i prijateljskim pristupom prema zaposlenicima. Osim toga, imamo razna natjecanja koja potiču zajedništvo i postavljaju ciljeve timovima. Nagrade su obično u obliku teambuildinga za tim, što dodatno razvija povezanost tima. Također, trudimo se biti transparentni u komunikaciji pa smo pokrenuli i našu internu platformu, Intranet, gdje zaposlenici mogu pronaći odgovore na razna pitanja čime im dodatno dajemo na znanje da mislimo na njihove potrebe…".
Assist Digital jednako vrednuje sve zaposlenike i poštuje različitosti. U uredima se mogu čuti razni strani jezici, a neki zaposlenici uopće ne govore hrvatski jezik. Isto tako, ističu kako su godine samo broj te smatraju da svi imaju priliku za učenje i razvoj. Cijene različitost jer svatko nosi jedinstvene vještine i znanja, a široka paleta zaposlenika im omogućuje da sve zadatke i izazove uspješno riješe.
Istražite naše radno okruženje i uvjerite se i sami!
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti