Koliko ljudi sluša podcast Joea Rogana? Brojke bi vas mogle iznenaditi
U 2020. Spotify je platio 100 milijuna dolara za ekskluzivna audio prava na podcast The Joe Rogan Experience. Prošlog mjeseca obnovili su svoj ugovor s Roganom za iznos od 250 milijuna dolara tijekom nekoliko godina (ali sad bez ekskluzivnih prava).
Čini se jasnim da Spotify treba Joea Rogana, a Joeu Roganu treba Spotify, koji je stajao uz njega čak i kad je njegova emisija bila pomno promatrana zbog stvari poput širenja dezinformacija o cjepivu protiv koronavirusa. Sada prvi put znamo kolika je zapravo Roganova podcast publika. Ashley Carman izvijestila je u Bloombergu da je Spotify počeo testirati novu značajku koja prikazuje broj sljedbenika podcasta.
The Joe Rogan Experience nije samo najpopularniji podcast na Spotifyu, već i gotovo tri puta popularniji od drugog na listi (TED Talks Daily), stoji u njezinom izvješću. S 14.5 milijuna sljedbenika nadmašuje druge popularne podcaste poput The Daily New York Timesa (2.6 milijuna) i This American Life (870.000). Carman dodaje kako ova brojka čak ne daje potpunu sliku Roganove ukupne publike:
"Njegovo praćenje na Spotifyu i dalje je manje od njegovih pretplatnika na YouTubeu, kojih ima 16.4 milijuna, i njegovih osobnih pratitelja na Instagramu, kojih ima 18.9 milijuna. Ali vrijedi napomenuti da je Rogan prikupio ove Spotify sljedbenike u samo četiri godine - njegova emisija nije bila na platformi sve dok nije potpisao ekskluzivni ugovor 2020.", tvrdi Carman.
Za usporedbu, CNN je 2023. u prosjeku imao 582 tisuće gledatelja u udarnom terminu
Broj sljedbenika ne znači nužno i slušanje, ali to je još uvijek impresivan broj. X račun Kanekoa The Great objavio je rezultate Bloombergova izvještaja, uz opis: "Spotify je upravo otkrio broj sljedbenika za podcaste, otkrivajući da Joe Rogan ima nevjerojatnih 14.5 milijuna sljedbenika. Nasuprot tome, CNN je 2023. u prosjeku imao 582 tisuće gledatelja u udarnom terminu.
CNN Joe Rogana označava kao 'rubnog' i 'kontroverznog', ali njegova je publika zapravo više od deset puta veća od CNN-ove. Dakle, tko je zapravo marginalan i kontroverzan?" Elon Musk odgovorio je: "CNN je rubna naslijeđena medijska tvrtka."
Konteksta radi, oko 42 milijuna ljudi u SAD-u slušalo je podcaste 2023. godine, prema Edison Researchu. Vjerojatno je sigurno pretpostaviti, na temelju brojki koje navodi Bloomberg, da znatan dio tih slušatelja sluša Joea Rogana.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati