Jedna banka za advent odlučila iznenaditi klijente, pogledajte o čemu se radi
PRED nama je jedno od najveselijih razdoblja u godini i vrijeme kad u prvi plan stavljamo potrebe drugih. Intenzivnije razmišljamo o tome kako usrećiti druge i izmamiti dragim osobama osmijeh na lice.
Sličnog je razmišljanja bila i Addiko banka čija je inovativnost usluga za vrijeme ovih blagdana posebno došla do izražaja - osmislili su Adventski kalendar koji će iz tjedna u tjedan donositi prave financijske poslastice.
Više o ovom netipičnom potezu otkrila nam je Petra Bašić Jantolić, direktorica Razvoja poslovanja s klijentima u Addiko banci. Evo koja iznenađenja očekuju klijente.
Žele ljudima izmamiti osmijeh tijekom blagdana
Rijetko tko očekuje od jedne banke da bude u ulozi Djeda Mraza, no uzevši u obzir da je pandemija utjecala na sve i mnogima bila financijski vrlo izazovno razdoblje, iz Addiko banke su se odlučili na ovaj neobični i originalni potez. Svojim postojećim i novim klijentima do 24. prosinca Addiko banka nudi različite financijske pogodnosti, popuste i prilike, a kažu da ih time žele barem malo rasteretiti i izmamiti im osmijeh na lice tijekom blagdana.
Bašić Jantolić opisala nam je i kako to izgleda za klijente: "Addiko adventski kalendar svaki petak u 20 sati otkriva detalje za sljedeći tjedan, a akcije uključuju besplatno ugovaranje kreditne kartice, povrat prve rate na gotovinskom online kreditu, gratis paket tekućeg računa 12 mjeseci, 30 posto manju kamatu na gotovinske kredite, besplatnu podjelu na rate i brojne druge pogodnosti."
350 kuna dobrodošlice za nove klijente i mnoga druga iznenađenja
Zanimalo nas je i koje su najatraktivnije pogodnosti, a naša sugovornica ističe odličnu priliku za nove klijente: "Ako prebacite primanja u Addiko, ugovorite jedan od naših paketa tekućeg računa - dobit ćete 350 kuna dobrodošlice, a kada napravite 10 transakcija Addiko Debit Mastercard karticom, još 100 kuna." Osim toga nagrađuju i postojeće klijente pa korisnici kreditne kartice Addiko Mastercard® bez naknade mogu podijeliti transakcije koje su napravili online ili na prodajnom mjestu.
Tu su i gotovinski krediti koji su u ovo doba godine posebno traženi, a prije odluke o podizanju kredita Petra poručuje: "Provjerite Addiko adventski kalendar i odaberite datum za podizanje online kredita jer Addiko vam u potpunosti vraća prvu ratu kredita. Ako i propustite neku od financijskih poslastica, i dalje pratite Addiko adventski kalendar jer se neke pogodnosti ponavljaju, a dobra iznenađenja su uvijek moguća."
Poklanjaju i edukacije o financijskoj pismenosti za osnovnoškolce i poduzetnike
S obzirom na to da se božićnim poklonima ipak najviše vesele najmlađi, u Addiku nisu zaboravili ni na njih pa su im ovog Božića odlučili darovati ono najvrjednije - znanje. Donacijom Institutu za financijsko obrazovanje Štedopis od 100.000 kuna financirat će se edukacija nastavnika o osnovama financija koje će se prenositi učenicima osnovnih škola. "Učenici će na taj način dobiti znanje koje se inače, na žalost, ne može dobiti u školi. Znanje koje će im koristiti svakodnevno i cijeli život i koje će ih možda potaknuti da se i sami jednog dana okušaju u poduzetništvu", poručuju iz Addiko banke.
I samim poduzetnicima omogućili su razvoj financijskih znanja i pomoć u donošenju boljih poslovnih odluka. Addiko banka je, u suradnji sa Štedopisom - Institutom za financijsko obrazovanje Zagreb, pokrenula i projekt financijske pismenosti Upoznaj svoje poslovanje, zahvaljujući kojem poslovni korisnici Addiko banke imaju prilike usvojiti temeljna financijska znanja te implementirati financijske podatke u svakodnevne poslovne odluke.
Postoji volja za korištenje digitala, ali i strah od pogreške
Bašić Jantolić nam priča da kao organizacija s jasnom digitalnom strategijom i specijalizacijom u potrošačkom kreditiranju žele pomoći društvu u digitalnom i financijskom opismenjavanju: "Istraživanja pokazuju da više od 90 posto potrošača svoj proces ugovaranja kredita pokreće online, informiranjem o uvjetima na web stranicama, korištenjem kreditnih kalkulatora ili usporednih izračuna. To nam ukazuje da voljnost za korištenje digitala postoji."
No upozorava na neke od izazova: "Danas još uvijek postoji i strah od pogreške kod korištenja 'neljudskih' kanala i, što je još izraženije, kognitivni zamor i nedostatak pažnje da se razumiju informacije prezentirane na digitalnim kanalima. Upravo zato potrebno je uložiti dodatni trud u edukaciju potrošača i, još važnije, u pojednostavljenje digitalne komunikacije i procesa."
Foto: PROdobrili 65% više kredita potrošačima i 85% više kredita poduzetnicima u odnosu na lani
I sami su pojednostavili proces i smanjili dokumentaciju u svom poslovanju. "Spajajući nekonvencionalnost i jednostavnost sa sigurnošću i stabilnošću, Addiko banka je još jednom svoje korisnike iznenadila originalnim pristupom bankarstvu. Tako je u Addiku moguće dobiti kredit s minimalnom dokumentacijom i u rekordnom roku pa je u prvih deset mjeseci 2021. godine odobreno oko 65 posto više novih kredita potrošačima i oko 85 posto više novih kredita poduzetništvu u usporedbi s istim razdobljem prošle godine", napominju.
"Sada možemo ugovoriti kredit online u nedjelju ujutro uz šalicu kave"
Ono što je najviše obilježilo proteklu kalendarsku godinu je svakako i digitalizacija usluga. Addiko Virtualna poslovnica, prva takva usluga na hrvatskom tržištu, svakodnevno je olakšavala proces kreditiranja tijekom lockdowna.
Petra nam priča kako je pandemija utjecala na sve aspekte naših života, a promjene naših navika vide se i kod korištenja bankarskih usluga: "Nezamisliv nam je život bez mobilne aplikacije koja nam omogućava uvid u stanje naših računa, kredita i štednje u svakom trenutku, normalno nam je da odradimo video sastanak s videobankarom nakon radnog vremena ili provjerimo svoju kreditnu sposobnost na web kalkulatoru i ugovorimo kredit online u nedjelju ujutro uz šalicu kave."
"Moderna tehnologija nam omogućuje puno, no ključan je ljudski kontakt"
Petra kaže kako su ove promjene značajne i nepovratne: "Bankarstvo se već promijenilo, a nove navike potrošača podržane modernim tehnologijama nam omogućuju i daljnju transformaciju. Bankari se prilagođavaju novom stilu života i upravljanja financijama klijenata, no ne možemo govoriti da je došao kraj tradicionalnog pružanja bankarskih usluga. Osuvremenjujemo svoje usluge, a ključnu ulogu u zadržavanju povjerenja ipak ima ljudski kontakt."
Zato kaže da kod pripreme svake nove ponude žele razumjeti potrebe klijenata i kako će nova ponuda povećati kvalitetu njihova života: "U dizajnu svake ponude prvo sagledamo stanje na tržištu te ispitamo razmišljanja klijenata kroz ankete, fokus grupe i analizom povratnih informacija koje redovito prikupljamo od naših korisnika."
Klijenti kao ključne elemente paketa tekućih računa ističu fleksibilnost u podizanju gotovine, kvalitetnu i jednostavnu mobilnu aplikaciju te rješenja koja im podižu kvalitetu života u nesvakidašnjim situacijama (asistencije, osiguranja i sl.). "Slijedeći njihove želje, ove potrebe uvrstili smo u ponudu tekućih računa, a rast broja korisnika potvrda je kvalitete ponude", zaključuje Bašić Jantolić.
Sadržaj donosi Index u suradnji s Addiko Bankom te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti