HTZ promovira Hrvatsku na TikToku. Moguće je da vi imate više lajkova
U SLUČAJU da niste znali, Hrvatska ima svoju "službenu stranicu" na TikToku. Vodi je Hrvatska turistička zajednica pod nazivom @croatiafulloflife.
I zasad joj ne ide baš sjajno.
Profil prati nešto više od 5000 ljudi, a sve skupa ima 64 tisuće lajkova. Objave se uglavnom svode na snimke prirodnih ljepota Hrvatske te "repostove" tuđih snimki prirodnih ljepota Hrvatske. Snimke uglavnom imaju tek nekoliko stotina pregleda, tek je nekoliko njih uspjelo premašiti 10 tisuća pregleda. Među "rekorderima" je, primjerice, video Davida Beckhama u restoranu Gastro mare Kobaš s nešto malo više od 10 tisuća vieowa.
Najviše pregleda, 34 tisuće, ima reklama s hrvatskim nogometnim reprezentativcima.
YouTube
Bacili smo oko i na YouTube kanal Croatia Full of Life koji ima 22 tisuće pretplatnika i 498 objava. Tu je, što se brojki tiče, poprilično čudna situacija. Tu ima objava s tek nekoliko desetaka pregleda, ali i onih s više od milijun pregleda.
Međutim, svim tim objavama je jedno zajedničko - imaju vrlo malen broj lajkova. Primjerice, video od 1.2 milijuna pregleda ima tek osam lajkova. Komentari su pod objavama isključeni.
Na Instagramu slična situacija. Profil prati nešto više od 400 tisuća ljudi, no lajkovi u posljednje vrijeme jedva premašuju cifru od tisuću ili dvije te se uglavnom sastoje od "repostova" tuđih objava.
Sve u svemu, moguće je da vi imate više lajkova i social media engagementa od "službenih profila Hrvatske".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati