Danska koristi igrice kako bi potaknula cijepljenje protiv korone

DANSKI istraživači koriste virtualnu stvarnost kako bi potaknuli cijepljenje protiv covida-19, i to putem igre manevriranja kroz gomilu zaraženih virusom na gradskom trgu.
U eksperimentu Sveučilišta u Kopenhagenu, sudionici su nosili VR naočale i igrali igricu u kojoj su ušli u ulogu starije osoba koja šeće trgom i izbjegava prolaznike odjevene u crveno koji su zaraženi covidom-19. Cijepljeni likovi u igrici odjeveni su u plavo.
"Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo", rekao je Adam, sudionik koji se "zarazio" u igrici koju je igrao u kopenhaškom parku.
Adam je kazao kako je odlučio da će se cijepiti protiv covida-19 i prije igrice.
"Iz sličnih studija znamo da nakon što su prošli kroz iskustvo virtualne stvarnosti, kod sudionika se primjećuje porast namjere da se cijepe. Već smo to primijetili s covidom", rekao je Robert Bohm, profesor psihologije sa Sveučilišta u Kopenhagenu pozivajući se na raniju online studiju.
Ta ideja se može iskoristiti u liječničkim ordinacijama, sugerirao je. Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) procjenjuje da se cijepljenjem spriječi 4-5 milijuna smrtnih slučajeva svake godine.
U veljači i ožujku više od četvrtine odraslih u Europskoj uniji reklo je da bi odbilo cijepljenje protiv covida-19, pokazalo je ispitivanje koje je provela europska agencija Eurofound.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati