Da nije stalno zaboravljao USB, nikad ne bi dobio ideju na kojoj je zaradio milijarde kuna
Foto: Getty Images
DREW HOUSTON ideju za svoju tvrtku razvio je na međugradskom autobusu iz New Yorka u Boston. Samo prošle godine Houston je zaradio više od 110 milijuna dolara, a njegova neto vrijednost danas se procjenjuje na 1,04 milijarde dolara.
Houston je s kolegom s MIT-a, Arashom Ferdowsijem, 2007. godine osnovao Dropbox, kad je imao samo 24 godine. U podcastu Success! How I Did It, Business Insidera, Houston je opisao kako je došao do ideje za svoju tvrtku.
"Vozio sam se Chinatown busom iz Bostona u New York - zaboravio sam USB stick i bio sam poprilično frustriran - sam sa sobom zapravo, jer mi se to stalno događalo. Bože, ne želim više nikad imati taj problem, mislio sam. Otvorio sam editor i počeo pisati kod. Nisam imao pojma što će to postati", rekao je.
Uz pomoć 2 čeka, od 3 i 12 tisuća dolara, od suosnivačice start-up akceleratora Y Combinator, Houston i Ferdowsi razvili su Dropbox, servis za sinkronizaciju, razmjenu i pohranu fajlova i foldera. Korištenje Clouda za to bilo je poprilično revolucionarno rješenje, koje je odmah zaintrigiralo tehnološki svijet.
Kasnije tijekom intervjua opisao je svoj susret s pokojnim Steveom Jobsom. Tadašnji CEO Applea rekao mu je kako "imaju odličan proizvod", no Houston je inzistirao da ostanu nezavisni. Nakon toga razočarani Jobs navodno mu je govorio o poteškoćama, problemima i rizicima s kojima će se suočiti. "U principu, rekao je da će nas morati 'ubiti'. Možda ne baš tim riječima, ali jako blizu", otkrio je Houston.
Dropbox je u petak izašao na burzu te je danas jači nego ikad, a vrijednost mu se procjenjuje na više od 10 milijardi dolara, piše CNBC.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati