Brojne trgovine i restorani nude odlične popuste, provjerili smo o čemu se radi
HRVATI vole kupovati povoljno i odgovorno. Nije to nikakva tajna veza, već je kroz godine više puta dokazano kako građani Hrvatske znaju "nanjušiti" te iskoristiti dobru priliku. Podaci Porezne uprave pokazali su, primjerice, da su na prošlogodišnji ‘Crni petak‘ u trgovinama napravili 76,7 milijuna eura prometa ili 17,2 posto posto više nego lani.
Da su im popusti uvijek na radaru pokazala je i studija slovenskog instituta za istraživanje tržišta Mediana provedena u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, a kojom je utvrđeno kako je hrvatskim građanima cijena na samom vrhu prioriteta. Od svih ponuđenih opcija, najvažnijima ili presudnima za hrvatske kupce pokazali su se svježina, cijena i lokacija, tim redoslijedom.
Nažalost, nakon što krene školska godina staju i veliki organizirani popusti, stoga se potrošači moraju strpjeti do studenog kada na red dolazi Crni petak. No, Wolt se pobrinuo da i u ovom "suhom" razdoblju dođe do vala popusta.
Mega Month kampanja
Vodeća platforma za dostavu u Hrvatskoj pokrenula je "Mega Month" kampanju koja korisnicima u četiri najveća grada Hrvatske – Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku – u idućih nekoliko tjedana nudi mogućnost da uživaju u velikim popustima i posebnim ponudama svojih omiljenih trgovina i restorana.
"Mi u Woltu slušamo prijedloge naših korisnika te pratimo njihove potrebe i navike. Trudimo se uvijek reagirati i ponuditi najbolje u suradnji s našim partnerima kako bismo pružili raznolike opcije i unaprijedili njihovo iskustvo. Cilj "Mega Month" kampanje jest ponuditi korisnicima nešto novo i inovativno i u uslugama i u proizvodima te smo ovime omogućili da otkriju i isprobaju ponude naših partnera kao i da uživaju u popustima svojih omiljenih trgovina i restorana", izjavila je Lidija Mirić Mičetić, voditeljica marketinga za restorane i partnerstva u Wolt Hrvatska.
O kakvim se popustima sve radi? U svim gradovima – Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku – korisnici će imati priliku ostvariti popuste u ponudama trgovina bio&bio, BIPA, INA, Mlinar, ROTO i Tvornica Zdrave Hrane. Zagreb, Split i Rijeka imat će i odličnu ponudu Wolt Marketa, vlastite Wolt trgovine širokog izbora proizvoda. U Zagrebu se pritom dodatne pogodnosti mogu ostvariti i u trgovinama The Meat, Fisherija i Wine & Friends.
Traje do 7. listopada
Što se tiče restorana, svaki grad ima vlastitu paletu popusta. U Zagrebu ljubitelji vrhunske hrane mogu uživati u posebnim ponudama restorana Batak Grill, Submarine Burger, KFC, SOI Fusion, Milky, Umami, Chevap by Duje Pisac, kao i mnogih drugih.
Splićani mogu pak uživati u ponudama restorana KFC, Gustico, Chevap by Duje Pisac, Chicken Box i brojnih drugih. Nije na odmet naglasiti da je i u Zagrebu i u Splitu posebne "Mega Month" ponude pripremio apsolutni miljenik korisnika u ova dva grada te pobjednik Wolt Awards izbora u 2023, pionir healthy food pokreta u Hrvatskoj Good Food.
Wolt korisnike u Rijeci očekuju posebne ponude u lokalno popularnim restoranima Torpedo Burgers, Pockets Burgers Rijeka, Azuro Eat, Kooglana i GOOD FOOD, dok je u Osijeku poseban naglasak stavljen na pogodnosti u Studenac trgovinama u kojima će korisnici imati pristup raznovrsnim proizvodima po sniženim cijenama.
Mega Months kampanja trajat će do 7. listopada i dostupna je svim Wolt korisnicima, neovisno o tome jesu li ili nisu pretplaćeni na Wolt+ program. Sve ponude i uštede prikazane su korisnicima u njihovim Wolt aplikacijama.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti