Baby Lasagna je 2023. imao 7 slušatelja mjesečno na Spotifyu. Evo koliko ih je sad

BABY LASAGNA već je danima glavna tema u Hrvatskoj nakon što je osvojio povijesno drugo mjesto na Eurosongu. Netko je sada usporedio njegovu popularnost na Spotifyu prije i poslije Eurosonga.
Marko Purišić je tako na ovoj platformi imao samo sedam slušatelja mjesečno prema podacima iz prosinca 2023. U svibnju 2024. ima 2.3 milijuna. "On to zaslužuje", pišu oduševljeni tviteraši ispod objave.
Inače, Rim Tim Tagi Dim je u 50 najslušanijih pjesama svijeta na Spotifyu i u top 5 Global Spotifyis Viral 50 te samo nastavlja rasti.

Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati