Očajni marketinški propust: Paštetu "odobrile mame" - koje ne postoje!
Foto: Shutterstock/VitkiGurman
NA BLOGU VitkiGurman, autorica je sasvim slučajno naišla na zanimljivu priču pokušavajući ući u njihov projekt "Odobrile mame", a riječ je o kampanji u kojoj bi prave majke trebale sudjelovati, uvjeriti se u kvalitetu proizvodnje pašteta Argeta i predstaviti ih kao odličan prehrambeni proizvod za njihovu djecu.
Naravno, osim što kupovne paštete nikako ne mogu biti "kamen temeljac" zdravog dječjeg obroka, autorica teksta na stranici je naišla i na sumnjive majke koje dolaze iz svih dijelova bivše Jugoslavije.
Tu je Martina Arsovksa iz Skopja, Selma Muratović iz Sarajeva i Maša Murko iz Ljubljane. Sve tri žene poručuju da je Argeta odlična pašteta i da je njihovi klinci obožavaju, ali nažalost, ove su majke - lažnjaci. To jest, njihove su fotografije kupljenje na jednom od sajtova koji se bave prodajom takvih i sličnih fotografija.
Primjerice, Martina je "žena koja se smije na bijeloj pozadini", a Selma koja poručuje da cijela njena obitelj živi na paštetama u stvari dolazi sa Shutterstocka i model je koji možete pronaći ako upišete "Happy housewife smiling over white background". Zanimljivo je i da Maša iz Ljubljane brine i za hormonalni balans u Texasu.
I sve je to nešto što je uobičajeno u svijetu reklama i možda se svi napokon moramo pomiriti s činjenicom da nas reklame "muljaju", ali morate se zapitati je li uistinu bilo toliko teško snimiti fotografiju proizvoda u čiju se kvalitetu kunete. Naime, kruh namazan Argetinom paštetom također dolazi s jednog ovakvog sajta.
Bilo kako bilo, proizvođači bi ubuduće trebali pripaziti na ovakve stvari jer radi se o poprilično velikom "failu". Naravno, fotografije sumnjivih mama brzo su uklonjene, ali priča o njihovom propustu ostaje.
Nakon što je članak objavljen, iz Argete su reagirali i objasnili o čemu je riječ: "Počeli smo kampanju s dvije mame, Tatjanom Mičovič i Natašom Gaon Grujić, koje su zaposlene u Argeti 12 odnosno 7 godina. Tatjana i Nataša pozivaju sve mame iz regije da se pridruže i same provjere kvalitetu Argete.
Odlučili smo ne koristiti prijavljene mame prije kraja procesa prijave, jer nismo htjeli da se određene mame favoriziraju u selekcijskom procesu, koji će uslijediti u travnju.
U početnoj fazi kampanje koristili smo stvarne izjave mama okupljenih u razdoblju pred-kampanje, međutim, odlučili smo koristiti simboličke slike i imena koja prate te stvarne izjave, što je možda dovelo do zabune, za što se ispričavamo."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati