Nova akcija za Ditu: Ovako se u BiH pomaže domaćoj proizvodnji

Screenshot: Facebook
NASTAVLJAJU se akcije za oporavak tuzlanske tvornice deterdženata Dita.
Iz tog razloga pokrenuta je nagradna igra u kojoj stanovnici BiH mogu sudjelovati tako što će snimiti selfie s jednim od Ditinih proizvoda koji uskoro stižu u dućane diljem države, a osim s kupljenim Ditinim proizvodima, ljudi će se moći fotkati i kraj gigantskih skulptura 3DE-a i Blic Grilla, koje će se prvi put pojaviti u Sarajevu, na 38. rođendan Fabrike deterdženata Dita Tuzla, ovog petka.
"Nekoliko je razloga koji su me motivirali da sudjelujem u ovoj kampanji. Prije svega vjerujem da je za našu zemlju iznimno važno da osnažujemo domaću proizvodnju, jer revitaliziranje tvornica poput Dite daje mogućnost otvaranja novih radnih mjesta, ali i pronalaženje strateških partnera koji će podržati izvoz i time jačati ekonomiju zemlje. Iskreno se nadam da će podrška javnosti biti 'vjetar u leđa' radnicima Dite, ali i poruka da njihovi napori i nastojanja nisu uzaludna, te da kada se svi udružimo zaista možemo učiniti mnogo. Sretan sam da je ova kampanja potaknula ljude da se ujedine i nadam se da će biti dodatna motivacija i za druge radnike koji se suočavaju s izazovima i poteškoćama, te poruka da vjeruju kako je svjetlo uvijek na kraju tunela", poručio je glumac Rijad Gvozden, prenosi Fronta Slobode.
Sve detalje oko nagradne igre u kojoj će se najlajkanijim fotkama poklanjati Ditini proizvodi, možete pronaći ovdje.
Podsjetimo, nakon brojnih prosvjeda, štrajka, pregovorima s vladajućima, proizvodi tuzlanske tvornice deterdženata Dita prije tjedan dana ponovo su se našli na policama dućana u Tuzli, odakle su vrlo brzo i rasprodani.
"Poslije tri godine radničke borbe dočekali smo da ponovo proizvodimo i plasiramo svoje proizvode na tržište. Pokazali smo da možemo i znamo raditi, a kupci će se uvjeriti da naši proizvodi nisu izgubili stari sjaj", kazao je tad Dževad Mehmedović, predsjednik Sindikata tvornice deterdženata Dita za Klix.ba.
Akciju su podržali i dečki iz Dubioze Kolektiva koji su snimili promotivni poziv građanima na kupovinu Ditinih proizvoda.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati