HTZ se oglasio nakon posta "Hrvatska je gubljenje vremena"
Screenshot: Facebook
NAKON što smo primijetili neobične trendove na Facebook stranici HTZ-a, sada su iz ureda i objasnili svoje tehnike. Hrvatska turistička zajednica kroz niz različitih aktivnosti radi na promociji Hrvatske, a zadnja u nizu objava "kako je Hrvatska gubitak vremena" izazvala je pravu raspravu jer su mnogi komentirali kako je žalosno što u turističkoj zajednici ne znaju engleski.
Nakon brojnih upita, iz HTZ-a je stiglo i priopćenje nakon nezgodne jezične konstrukcije koja i dalje stoji među objavama na Facebooku.
"Cilj naših aktivnosti na društvenim mrežama je skrenuti pozornost na hrvatske destinacije i turističke proizvode, odnosno na Hrvatsku kao poželjnu turističku destinaciju u cjelini. Možemo se složiti da u vrlo konkurentnom okruženju nije jednostavno privući pozornost koristeći samo uobičajene alate, već ponekad treba posegnuti za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su se pokazale ključnima na društvenim mrežama. Podsjećam kako smo slične postove kreirali i tijekom kampanje za SuperBowl, za što je u konačnici HTZ i dobio međunarodno priznanje City Nation Place Award u kategoriji 'najbolje korištenje društvenih mreža'.
Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička organizacija osnovana radi stvaranja i promicanja identiteta, odnosno ugleda hrvatskog turizma. Upravo zbog toga i provodimo aktivnosti na društvenim mrežama usmjerene na informiranje korisnika, odnosno izazivanje emotivnih reakcija kod istih. Svrha predmetnog posta bila je, na kreativan i originalan način, skrenuti pozornost na velik broj nacionalnih parkova u Hrvatskoj. Da smo u tome i uspjeli pokazuje statistika objavljenih postova.
Naime, na Facebooku je do ovog trenutka post imao doseg veći od 100 tisuća te je ostvario gotovo 2 tisuće lajkova, a podijeljen je 362 puta. Na Instagramu je post ostvario 1300 lajkova s tendencijom daljnjeg rasta na obje navedene društvene mreže. Dodajmo kako su komentari na predmetni post odlično prihvaćeni od strane naših inozemnih fanova te s njihove strane nisu zabilježeni negativni komentari. Neki od primjera spomenutih su: „So true“, „Just found your amazing page and really wanted to share a couple of my photos from my holiday in your beautiful country last year“ i drugi", poručio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić za RTL.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati