Ako već dosad niste izbacili TV iz kuće, ovo bi vas moglo natjerati da to učinite
Ilustracija: Shutterstock
DOPUSTITI djeci da večeri provode pred televizorom znači stvoriti doživotnu naviku koja ima posljedice na zdravlje, upozoravaju britanski znanstvenici.
Istraživanje znanstvenika s University College London koje je trajalo 30 godina i obuhvatilo šest tisuća osoba pokazalo je da bi roditelji trebali poticati djecu na aktivniji život.
Istraživanje je pokazalo i da je vrijeme provedeno pred televizorom povezano i s konzumiranjem visokokalorične hrane i pušenjem, kao i dijabetesom tipa 2 i kardiovaskularnim bolestima.
Znanstvenici koji su ispitanike nekoliko puta tijekom 30 godina intervjuirali u pogledu vremena koje su provodili pred televizorima utvrdili su da su osobe koje su u djetinjstvu provodile više vremena pred televizijskim ekranima to činile i u dobi od 40 godina.
Tako su utvrdili da je 83 posto osoba koje su "često" gledale televiziju u dobi od deset godina provodilo više od tri data dnevno pred ekranima u dobi od 42 godine. Te su osobe najčešće opisivale svoje zdravlje tek kao "zadovoljavajuće" ili "loše" i češće su bile pretile u odnosu na ispitanike koji su kroz život provodile manje vremena pred televizijskim ekranima.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Mokri prsti, kruh i pašteta: Ljetni ritual koji nikad nismo prerasli
Svi rade iste pogreške na plaži, a mogu se lako izbjeći
Svi smo ih spremali, a onda zaboravili. Jeste li voljeli ova jela?
Osiguranje otvaramo samo kad gori. Ovaj hrvatski tim pokušava to promijeniti
Pronašli smo stvari za svako kućanstvo na velikom popustu. Pogledajte
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Mokri prsti, kruh i pašteta: Ljetni ritual koji nikad nismo prerasli
Svi rade iste pogreške na plaži, a mogu se lako izbjeći
Svi smo ih spremali, a onda zaboravili. Jeste li voljeli ova jela?
Osiguranje otvaramo samo kad gori. Ovaj hrvatski tim pokušava to promijeniti