Akcija udruge "Sve za nju!": Muzej suvremene umjetnosti ružičast do kraja listopada
Foto: Press
U SKLOPU globalne kampanje "Estee Lauder Companies" ("Breast Cancer Awareness") građevine i znamenitosti diljem svijeta osvijetljene su ružičastim svjetlima tijekom listopada, mjeseca koji simbolizira borbu i podizanje svijesti o raku dojke. Tako je u Zagrebu do 31. listopada osvijetljen Muzej suvremene umjetnosti, a na taj način skreće se pažnja na važnost ranog otkrivanja raka dojke.
Riječ je o prvom osvjetljavanju neke građevine u Hrvatskoj u sklopu ove kampanje, a Muzej je osvijetljen svakim danom od 19 do 20 sati.
Isto tako, u Iris Douglas i Mueller parfumerijama dostupni su Estee Lauder i Clinique "Pink Ribbon" proizvodi, čijom kupnjom se donira 20% maloprodajne cijene Udruzi "Sve za nju!". U parfumerijama se mogu kupiti i ružičaste mašnice koje se dijele kao simbol poštovanja.
Tema kampanje za 2012. je "Hrabrost. Vjerujte u svijet bez raka dojke. Mi smo ovdje dok ga ne ostvarimo". U 2010. ova je kampanja ostvarila novi Guinnessov rekord s najviše osvijetljenih znamenitosti sa svrhom u 24 sata.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati