Streaming servisi ruše rekorde u praćenju i uploadu sadržaja
Foto: Press
TA-DAM, tra-la-la, ta-daaaaam - od jutra vam se vrti ta jedna pjesma u glavi i nikako ne možete prestati misliti na nju. Poznat vam je taj scenarij. Znate možda samo jednu riječ i ne možete se sjetiti naziva ni refrena, gnjavite sve oko sebe, pjevušite je na putu do faksa ili posla…
Zato su tu streaming servisi, da nas spase od ovakvih "izluđujućih" situacija, odnosno servisi putem kojih možete s bilo kime na svijetu podijeliti neki multimedijalni sadržaj. Idealno rješenje kad tražite baš tu pjesmu čijeg se imena ne možete sjetiti. Ukucate riječ koju znate u tražilicu i - rješenje stiže.
Jedan od najpoznatijih streaming servisa definitivno je YouTube, koji ima više od milijardu korisnika, što je gotovo trećina svih ljudi koji su se ikada služili internetom! Svake minute na YouTube se uploada 300 sati novog sadržaja ili oko 432 tisuće sati sadržaja dnevno. Nisu to samo videospotovi nego i smiješni videoklipovi, tutorijali koji prikazuju kako nešto napraviti i kanali na kojima možete pratiti svoje omiljene vlogere. Nepresušan izvor zabave, na kojem se može naći sve i svašta, a ako imate imalo želje i ambicije, i zaraditi.
Neki sasvim obični ljudi koji su stavljali sadržaj na YouTube postali su prave zvijezde i obogatili se. Prošle su godine zvijezde YouTubea zajedno zaradile 70,5 milijuna dolara, kako navodi Forbesova lista najbogatijih "tubera".
Na prvom je mjestu švedski gamer Felix Arvid Ulf Kjellberg, poznatiji kao PewDiePie, koji je uspio zaraditi čak 15 milijuna dolara, a prati ga gotovo 50 milijuna ljudi. Prije pet godina taj je 27-godišnji Šveđanin napustio studij tehnološkog inženjeringa da bi se u potpunosti posvetio igranju videoigrica na YouTubeu. Njegovi roditelji nisu imali nimalo razumijevanja za to te su mu rekli da se snalazi kako zna i umije, a usput su mu ukinuli džeparac. Na početku je prodavao hot dogove, a onda se njegov YouTube kanal neočekivano vinuo u vlogerske visine koje još nitko nije uspio dostići. Bio je prva osoba u povijesti s 10 milijardi pogleda na YouTubeu, a časopis Time ga je prošle godine proglasio jednom od najutjecajnijih osoba na svijetu. A što to točno PewDiePie radi? Igra igrice online sa svojim fanovima
Budući da su se trendovi u konzumaciji sadržaja potpuno promijenili, Hrvatski telekom lansirao je prvu tarifu koja mladima nudi neprekidan streaming. Tarifa za mlade uključuje 3 GB podatkovnog prometa, neograničene razgovore i minute unutar HT mreže, a ključna novost je da korisnici tarife uz Stream On uslugu imaju neograničen YouTube, Netflix, HBO GO i Pickbox streaming bez trošenja prometa iz tarife i bez prekidanja serija kad je najnapetije. O samoj tarifi doznajte više na dozivivise.hr.
Kad je riječ o zvijezdama YouTubea, bogatstvo je uspio zgrnuti i Roman Atwood, i to svojim neslanim šalama. Prošle je godine zaradio 8 milijuna dolara snimajući svoje podvale na račun drugih, a pratilo ga je više od 10 milijuna ljudi. Našao se na drugom mjestu liste najbogatijih.
Ako su vam draže kuharske TV emisije, tu je Rosanna Pansino sa svojim vlogom "Nerdy Nummies“, na kojem u nekoliko minuta objašnjava kako skuhati razna čudesa, ispeći kruh "Game of Thrones" ili tortu "Sleeping Beauty", a svaki se put posebno potrudi oko svoje odjeće i frizure. Zbog svega toga ima više od 7 milijuna pratitelja i lani je zaradila 6 milijuna dolara. Snimila je više od 100 recepata i objavila kuharicu koja je ušla na top-listu bestselera New York Timesa.
Možda ste naletjeli i na videosenzaciju pod nazivom "Charlie bit my finger", u kojoj u manje od jedne minute beba Charlie grize svojeg starijeg brata i usput umire od smijeha zbog toga. Do sada je taj videoklip pregledan više od 800 milijuna puta, a braća su na tome zaradila gotovo 200 tisuća dolara.
Više od polovice sadržaja YouTubea danas se gleda "u hodu", na pametnim telefonima i tabletima, uz koje korisnici provedu prosječno 40 minuta, a rekordi se neprestano ruše. Tako je, primjerice, pjevačici Adele trebalo samo pet dana da dosegne 100 milijuna pogleda svojim novim hitom "Hello", a "Gangnam Style" korejske pjevačke senzacije Psya najgledaniji je video svih vremena sa 2,5 milijardi pregleda.
Streaming servisi naprosto su umjesto top-lista postali mjesto gdje se traže najnoviji trendovi, kako u glazbi tako i u svemu ostalome, te su upravo oni ogledalo onoga što je danas "in".
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti