Testirali smo najotmjeniji francuski model - Renault Talisman u limuzinskom izdanju
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: M.N.
NAKON karavana druženje s francuskim modelom nastavili smo i kroz limuzinski model, i to u još opremljenijem Initiale Paris izdanju.
Već smo testirajući karavansku izvedbu konstatirali de je Renault konačno napravio dobar posao. R25 i Safrane su nakon očito suviše avangardnog Vel Satisa i blijedog Latitudea dobili dostojnog nasljednika. I ne samo to, novi Talisman ima zadaću kao i kod ostalih francuskih marki da preuzme naslijeđe predstavnika niže srednje klase, ugasle Lagune.
U estetskom smislu taj je posao odlično odrađen. Gabaritni Talisman iz svakog ugla izgleda odlično, a u limuzinskom izdanju još je dojmljiviji stražnji kraj sa novim svjetlosnim potpisom Renaulta. Sve u svemu, Talisman spada u red najdojmljivije osmišljenih limuzina na tržištu, odmah uz bok Mazdi6 i Fordu Mondeo. I nakon dugo vremena odmah ćemo upisati i jednu zamjerku, i to na naplatke. Sa 19-inča u promjeru i atraktivnim dizajnom zasigurno upotpunjuju dojam, no praksa će pokazati da je to ipak preveliki kalibar za svrhu kojoj je ovaj automobil namijenjen. I da, neznatno kraći od karavana (16 mm), Talisman spada u red najvećih modela u segmentu.
>> Opširnije: Test Renault Talisman Grandtour
Stoga ne čudi što je prostranost doslovno kraljevska. U predjelu koljena putnici straga imaju više od 26 cm prostora, dok je udaljenost od sjedala do krova 85,4 cm, tek pokoji centimetar manje no u karavanskoj izvedbi. No, prtljažnik je sa 608 litara osnovnog kapaciteta veći no u karavanu, a zasmetati može tek osjetno manji otvor.
Iako mnogi naglašavaju filigransku izradu i vrhunske materijale naš je dojam da su ipak dizajn i ergonomija na prvom mjestu. Naime, i dok je ergonomija odlično, a dizajn, kao što smo već rekli, vrlo privlačan, ostaje dojam da je kvaliteta izrade mogla biti bolja. To ne znači da je generalno nešto loše, već samo da su pojedini detalji izrađeni ispod visoke razine koju ostavlja cjelokupan automobil. Uostalom, kad dobijete na test automobil s ful opremom, a ispred ogromnog prilagodljivog zaslona iskoči još jedan kao dio head-up zaslona naravno da se čovjek lako razmazi. Sjedala presvučena kožom sa odlično podesivim naslonima za glavu dodatni su plus, kao i način prikaza informacija na središnjem zaslonu, vjerojatno najvećem u cjelokupnom segmentu i šire.
1.6 dCI dizelaš je sada već stari znanac. Sve rečeno na karavanu vrijedi i na limuzini uz napomenu kako Talisman sada ima nešto bolje performanse od karavana. Na 100 km/j je nakon 9,4 sekundi i postiže 215 km/h, dok prosječna deklarirana potrošnja iznosi 4,5 l/100 km. Praksa kaže da se penje do maksimalnih 8 litara prema putnom računalu. Realno, nakon nekoliko stotina prijeđenih kilometara ostvarili smo prosjek od 6,9 l/100 km što je sasvim solidno za 1,6 tona tešku limuzinu sa 160 KS 380 Nm.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vozeći Talismana nismo doživjeli iznenađenja. Sve je ispalo kao i na karavanu, bez bitnih razlika i odmaka. Nema sumnje, Talisman je, pogotovo sa 4Control sustavom i podešavajućim ovjesom, zreo da primi i kakav moćniji motor. Ukoliko pak tražite kraljevsku udobnost znajte da čuda nisu moguća, pa je naša preporuka ići na broj manje naplatke u korist mesnatijih guma. Mjere 245/40 R19 neka ostanu izbor samo za one koji ne silaze sa autoceste.
Dolazimo i do cijene, očito jednog od aduta ove limuzine. Vjerovali ili ne, Talisman u top izvedbi Initiale Paris sa potentnim dizelašem i automatskim mjenjačem stoji 283.900 kuna. Pritom znajte da je start osjetno niže, na tek 171.900 kn. Pritom i dalje govorimo o solidno opremljenoj lađi sa dizelskim motorom od 110 KS. Konkurencija je definitivno skuplja, a uzimajući sve u obzir Renault je s Talismanom napravio dobar posao u Francuskoj.
>> Katalog: Renault Talisman
>> Cjenik: Renault Talisman
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati