BMW i Clive Owen gledaniji od Trumpa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Screenshot:YouTube
BMW-ov film u kojem glavne uloge imaju Clive Owen i nova serija 5 prošlog je mjeseca na YouTubeu bio gledaniji od Trumpove promidžbene kampanje.
Kratki desetominutni video The Hire smjestio se na 7. mjesto najgledanijih reklamnih video uradaka na YouTubeu sa 2.5 milijuna pogleda, javlja AdWeek. Novi američki predsjednik i njegov video su na 8. mjestu sa 1,7 milijuna prikaza. Najgledaniji reklamni video je onaj za novi Google mobilni telefon Pixel sa 11,2 milijuna prikaza.
BMW-ov film u svojih desetak minuta donosi obilje akcijskih prizora, a uz Owena nastupaju John Bernthal, Dakota Fanning i Vera Farmiga. Film "The Escape“ stiže točno 15 godina nakon što je BMW Films izdao serijal "The Hire".
Sadržaj filma ćemo preskočiti i završiti podatkom kako Clive Owen vozi novu seriju 5 u izvedbi 540i, što u prijevodu znači da njen 3.0 turbak daje 340 KS. U svakom slučaju dovoljno je snažan da povuče i helikopter. Nadamo se samo da ovo nije posljednji filmski uradak iz BMW-a.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati