Top 10 „zelenih“ razloga za odabir odredišta
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: 123rf
OVAJ mjesec obilježili smo Dan zdravlja (7. travnja) i Dan planeta Zemlje (22. travnja). Tim povodom odabrali smo temu „zelene“ strane poslovanja.
Pod „zelenim“ poslovanjem mislimo na poslovanje odgovorno prema društvu, osobito lokalnoj zajednici te prema okolišu. I upravo to može biti motiv za izbor vašeg odredišta bilo da se radilo o putovanju, sportskoj aktivnosti, kupovini i bilo kojoj drugoj aktivnosti. Stoga u nastavku navodimo deset „zelenih“ razloga za odabir.
Zajednica
- poslodavac/firma zapošljava pretežno lokalno stanovništvo,
- poslovanjem potpomaže lokalno gospodarstvo – npr. sklapanjem ugovora o nabavi namirnica s OPG-ovima u neposrednoj blizini potičući organsku proizvodnju, promicanjem lokalnih proizvoda itd.
- podržava aktivnosti civilnog društva, osobito u kategorijama održivosti, zaštite okoliša, zaštite zdravlja i razvoja lokalne zajednice,
Zdravlje
- poslodavac/firma brine o zdravlju zaposlenika i korisnika – npr. zaposlenike potiče na tjelovježbu i zdravu prehranu, osigurava zdrave uvjete rada, osigurava infrastrukturu, motivira i dr.,
- osigurava da poslovanje nema štetan utjecaj ili ima manje štetan utjecaj na zdravlje i okoliš, odnosno ne upotrebljava štetna sredstva, vodi brigu i smanjuje onečišćenje stakleničkim plinovima i česticama te bukom i svjetlošću – npr. ne koristi pesticide, herbicide, uvodi „zelenu“ tehnologiju itd.,
- osigurava infrastrukturu koja podržava bavljenje tjelesnom aktivnošću – npr. ima uslugu najma bicikala i opreme (za cijelu obitelj),
- omogućava izbor namirnica i obroka kojima se podržava zdravlje i briga za okoliš,
Resursi
- poslodavac/firma provodi standarde i norme vezane uz smanjenje potrošnje resursa te koristi i potiče na korištenje obnovljivih izvora energije – npr. skupljanje kišnice, tehnologija i edukacija za smanjenu potrošnju vode, električne energije, resursa za grijanje i hlađenje, smanjenu potrošnju papira, kroz arhitektonsko planiranje, krajobrazno uređenje, infrastrukturu, organizaciju, edukaciju itd.,
Tekst se nastavlja ispod oglasa
- provodi aktivnosti koje pridonose smanjenju stvaranja otpada, učinkovito odvojeno prikuplja otpad,
Edukacija
- educira zaposlenike te korisnike o brizi za zdravlje i okoliš – npr. izlaganjem edukativnih informacija na vidljivo mjesto, putem oglasnih ploča, letaka, brošura i sl., javni pristup „zelenoj tehnologiji“, promidžba „zelenog“ poslovanja itd.
Naravno, neka to bude prilika i da educirate djecu o brizi za sebe, druge i okoliš.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati