Instagram uvodi novinu koju korisnici dugo čekaju
Screenshot:Instagram
JEDNA od glavnih zamjerki korisnika Instagrama jest na činjenicu da se na web adrese koje se postave u opise fotografija ne može kliknuti. Jedini link na koji se može kliknuti jest onaj u biografiji korisnika, a sudeći po najavama iz Instagrama, uskoro će se moći kliknuti i na druge linkove. Barem kad je riječ o oglasima.
Instagram je predstavio oglase u formi takozvanog carousela, prikaza više slika unutar jednog posta te gumb koji korisnika poziva da kupi, donira i dozna više.
Instagram time cilja na oglašivače koji se oglašavaju u časopisima, a sad će korisnici moći otići i korak dalje. Zasad je ovaj format oglasa u fazi testiranja, a prikazivat će se u ograničenom broju i uz razne varijacije.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati