Država vs. privatna agencija: Čiji je "ambasador hrvatskog turizma"?
Tekst: Ž.S.
"POSTANITE ambasador hrvatskog turizma" naziv je projekta kojeg je prije nešto više od mjesec dana predstavila Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Riječ je o online promociji u sklopu koje osobe iz javnog života, ali i obični građani, promoviraju ljepote Hrvatske i oko toga nema ništa čudnoga. No, problem je nastao nedavno kada se marketinška agencija Albatros javila i javno obznanila da je cijela ideja zapravo njihova.
Sportski ambasador
Ideja, kako kažu, nije došla iz Ministarstva turizma, već su je djelatnici agencije predstavili prije pola godine u sklopu svoje konferencije "Sport i marketing". Budući da je glavna ideja bila promocija turizma kroz sport, predstavljena je ideja "sportskog ambasadora hrvatskog turizma". Iz agencije, u kojoj tvrde da je riječ o krađi ideje, objašnjavaju da su iz novina saznali da je ideja prošla u okviru Akcijskog plana hrvatskog turizma, ali u izmijenjenom obliku. Ukoliko s HTZ-om i Ministarstvom turizma ne pronađu zajednički jezik, kažu, zaštitu prava će potražiti sudski.
Odavno prisutan u svjetskom turizmu
S druge strane, pojam "ambasadora turizma" desetljećima se koristi u promociji svjetskog turizma i njime se ova gospodarska grana nastoji promovirati uz pomoć poznatih osoba. Kanada, Japan i Irska samo su neke od zemalja koje se koriste ovim "alatom". Za cijeli je projekt HTZ zadužio agenciju McCann, u kojoj tvrde da ideja nema veze s idejom agencije Albatros. Iz HTZ-a su poručili da je ideja u cijelosti njihovo intelektualno vlasništvo i da odbacuju navode agencije Albatros.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati