ONI DUBLJEG džepa imaju dvije nove mogućnosti za predstojeće vrijeme darivanja. Možda ne stanu pod bor, ali tko ih dobije bit će oduševljen.
U Brabusu i G klasa košta milijun eura, a to u prijevodu znači da se opet pretjerivalo, i to u svakom pogledu. Paralelno predstavljaju dva nova proizvoda koja donose sve ono po čemu je ova marka poznata: ekstremnu snagu, vrhunsku izradu i dizajn koji privlači pozornost. Oba modela izrađena su u ograničenoj seriji od po 50 primjeraka i nastaju na temelju najnovije generacije Mercedes-AMG G 63.
Najkraće rečeno, riječ je o automobilima koji funkcioniraju kao kabrioleti, kao supersportski automobili, ali i kao terenci sposobni za najzahtjevnije uvjete. Brabus je razvio više od 500 potpuno novih komponenti, od mehanizma krova do sigurnosnih ojačanja, čime je stvorio koncept kabrioleta izuzetno visoko postavljenih standarda čvrstoće, trajnosti, a time i sigurnosti.
Brabus 800 Cabrio: robusni kabriolet koji više voli asfalt
Brabus 800 Cabrio namijenjen je prije svega vožnji širokim avenijama najpoznatijih svjetskih metropola. Ne treba puno pa da se zaključi kako kombinira snagu superautomobila i glamur luksuznog kabrioleta.
BRABUS je razvio potpuno novu kabrioletsku karoseriju koristeći CAD sustave i simulacije. Rezultat je struktura čvrsta poput zatvorenog G 63 modela, provjerena kroz ekstremne testove, uključujući tzv. shaker test s opterećenjem do 7 g i simulacijom više od 100 tisuća kilometara vožnje.
Krov je dvodijelne konstrukcije, otvara se ili zatvara električno za samo 20 sekundi i ima grijano stražnje staklo. Jedinstvena značajka je veliki prednji luk krova od karbona koji osigurava stabilan oblik i poboljšava zvučnu izolaciju.
Kombinacija Widestar proširenja i 24-inčnih Monoblock ZM "Platinum Edition" naplataka stvara prepoznatljiv i naglašen stav automobila. Tu su i pojedini elementi karoserije izvedeni u karbonskoj strukturi visokog sjaja.
A za "1-Second-Wow" brinu se prednja i stražnja LED rasvjeta, kao i osvijetljene bočne stepenice.
Ispod poklopca nalazi se 4.0 V8 twin-turbo s 800 KS i 1.000 Nm. Prevedeno, ova zvijer hvata 100 km/h za samo 4.0 sekunde uz maksimalac limitiran na 240 km/h.
Interijer je izrađen po mjeri u kombinaciji kože Oxford Sand i Cairos Brown. Putnici su u prvom planu pa ih tako očekuje "Easy Entry" sustav koji omogućuje da se stražnja vrata otvore pod kutom od 90 stupnjeva. Vrhunski materijali i oprema su standardni, pa ne čudi cijena od 761.500 eura bez PDV-a.
Brabus XL 800 Cabrio je kabriolet stvoren za najteže terene
Pod pretpostavkom da postoji netko sa željom da ima kabriolet koji jednako dobro izgleda pred luksuznim hotelom i na najopakijim off-road rutama, XL 800 Cabrio je odgovor. Iako dijeli motor i većinu tehničke osnove s klasičnim 800 Cabrio modelom, ovaj automobil je razvijen da dominira u terenskim uvjetima.
XL 800 koristi portalne osovine, odmah prepoznatljive po crvenim nosačima. One spuštaju mjesta ugradnje kotača za 15 cm, čime se razina poda vozila penje na nevjerojatnih 47,9 cm od tla. Rezultat su bolji napadni i prelazni kutovi, izvanredna stabilnost i u konačnici mogućnost prolaska preko prepreka koje bi većinu vozila zaustavile.
Ovjes je potpuno prilagođen ovoj platformi, a razvijen je u suradnji s KW-om. Vozač iz kabine može birati postavke tvrdoće i visine. 210 cm široko vozilo ima 22-inčne posebno prilagođene naplatke obučene u terenske gume mjera 325/55.
Performanse motora su iste, ali ova G klasa do 100 km/h stiže nešto sporije, za 4.6 sekundi. Maksimalna brzina je zbog sigurnosti limitirana na manjih 210 km/h.
Cijena je 887.600 eura bez uključenog poreza.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati