JEDAN je od najsporijih modela na tržištu, a proizvodnja je već započela.
Kao što je poznato, Fiat je, nakon što je elektrifikacija usporila, odlučio na istoj osnovi ponuditi i dostupniju hibridnu izvedbu. Električni 500e, za koji je talijanska marka očekivala da će preuzeti glavni teret prodaje, pokazao se prodajnim promašajem, pa je proizvođač bio prisiljen retrogradno prilagoditi električni model kako bi u njega stao hibridni pogon.
Sad je konačno spreman, a prvi primjerci već su sišli s proizvodne trake uz planiranu prodaju od bar 5000 primjeraka do kraja godine.
Mališan u novom izdanju uz retro izgled nudi i retro performanse. Naime, ispod poklopca se nalazi trocilindrični motor obujma 1,0 litre u formi blagog hibrida s 12V sustavom. Razvija tek 65 KS i 92 Nm, pa ne čudi što dizajn nije jedini koji evocira uspomene na neka prošla vremena.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 16,2 sekunde u hatchback izvedbi, dok 22 kilograma teži Cabrio dostiže 100 km/h za 17,3 sekunde. Maksimalna brzina je 155 km/h, odnosno 150 km/h kod kabrioleta.
S pozitivnije strane, novi 500 izgleda daleko sofisticiranije od prethodnika zahvaljujući zaobljenoj karoseriji i kvalitetnijoj unutrašnjosti preuzetoj iz daleko starije električne izvedbe 500e. Pritom izvedba s fiksnim krovom dolazi u dvije varijante, klasičnoj s dvoja vrata i kao 3+1 s dodatnim stražnjim vratima na suvozačevoj strani.
Još se čeka objava cijena i popisa serijske opreme, ali poznato je da gama počinje s osnovnim Pop paketom, nastavlja se srednjom razinom Icon s više tehnologije i završava najluksuznijom izvedbom La Prima.
Torino izdanje pri lansiranju također će biti dostupno. Ovo je svojevrsna posveta gradu koji je oduvijek bio dom Fiata, a ponudit će se isključivo u hatchback izvedbi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati