Viralni trend pretvoren u miris: Sve bočice planule u par dana
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
POPULARNI brend mirisa Sol de Janeiro iskoristio je viralni TikTok trend 6-7 i predstavio novi, limitirani proizvod nazvan Cheirosa 67. Ovaj parfem, nastao izravno na zahtjev brojnih obožavatelja, već je postigao izniman uspjeh.
"Rekli ste 67. Mi smo rekli… naravno, zašto ne - i napravili miris koji zapravo ima smisla", poručili su iz brenda povodom predstavljanja noviteta.
Rasprodao se u par dana
Kako prenosi Happi, Cheirosa 67 je prije službenog izlaska prikupio listu čekanja s više od 14 tisuća zainteresiranih kupaca. U prva 48 sata prodano je više od 15 tisuća bočica, a miris je trenutačno potpuno rasprodan na službenoj stranici brenda, gdje je moguće samo upisati se na listu čekanja.
Razigran, ali profinjen
Iz tvrtke opisuju miris kao spoj koji je istovremeno razigran i profinjen. Navode da se radi o razigranoj, ali elegantnoj kombinaciji soka manga, nektara kruške, crnog ribiza i vanilije, uz tople, opojne tonove ambre u završetku. Miris možete pronaći ovdje.
Zanima vas što točno znači six-seven iliti šest-sedam? Doznajte ovdje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati