"Što se događa s našom djecom?" Viralni video učiteljice otkrio porazne činjenice
UČITELJICA trećeg razreda Patrice Edwards izazvala je pravu buru na TikToku nakon što je u iskrenom videu otkrila kako njezini učenici ne posjeduju osnovne životne vještine. Video, koji je s više od 5,8 milijuna pregleda postao viralan, pokrenuo je globalnu raspravu o stanju današnjeg obrazovanja i ulozi roditelja, piše Daily Mail.
U videu pod naslovom "Što se događa s našom djecom? Trebaju mi odgovori!", Edwards je nabrojala vještine koje su nekada bile uobičajene, a danas predstavljaju problem njezinim osmo i devetogodišnjim učenicima. Na popisu se prvo našlo čitanje analognog sata, jer se djeca, kako tvrdi, oslanjaju isključivo na učitelje da im kažu koliko je sati.
Zatim je spomenula krasopis, vještinu koja polako nestaje. "Što se dogodilo s pisanjem krasopisom? Volim pisati krasopisom. Danas to djeluje kao izgubljena umjetnost. Više se ne uči u školama. Moramo to vratiti", podijelila je Patrice.
Popis se nastavio s još većim problemima: djeca ne pamte brojeve telefona svojih roditelja, ne znaju vlastitu adresu, pa čak ni u kojem stanu ili ulici žive. Učiteljica je zgrožena i činjenicom da ne znaju brojati novac. "Ako im date nekoliko kovanica, ne znaju nazive kovanica, ne znaju vrijednosti kovanica, ne mogu ih sve zbrojiti. Što se događa?", upitala je.
Među ostalim "izgubljenim vještinama" navela je vezanje cipela, pamćenje punih imena roditelja, pa čak i godine vlastitog rođenja. Također je istaknula da se učenici ne znaju služiti rječnikom, već se za sve oslanjaju na pametne telefone.
Apel učiteljice: "Vratimo se osnovama"
Na kraju videa, Edwards se izravno obratila roditeljima, naglasivši kako je problem u nedostatku osnovnih znanja s kojima djeca dolaze u učionicu. "I na kraju, ali ne manje važno, kako slijediti višestruke upute... uopće ne slušate i to je problem", rekla je.
"Ako nam možete pomoći, moramo se vratiti osnovama, možete li molim vas pomoći ovoj djeci jer dolaze u učionicu bez osnova i to je problem. Mi ćemo učiniti svoj dio kao učitelji, ali nam je potrebna mala dodatna pomoć kod kuće. Molim vas? Omogućimo našoj djeci uspjeh", zaključila je.
Stručnjaci: Problem je u tehnologiji i padu pažnje
Zabrinutost ove učiteljice nije usamljen slučaj. Stručnjaci za obrazovanje upozoravaju da su ovakvi problemi simptom širih društvenih promjena. Povećana upotreba tehnologije izravno se povezuje s padom koncentracije.
Prema jednoj kanadskoj studiji, prosječan raspon pažnje smanjio se s 12 na samo osam sekundi. Djeca koja odrastaju uz stalne promjene, nestabilne rutine i veliko oslanjanje na tehnologiju imaju manje prilika za vježbanje osnovnih vještina prije nego što uđu u obrazovni sustav.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati