Novi Renault Trafic E-Tech Electric: drugačiji od originala i doseg od 450 km
RENAULT je na sajmu Solutrans 2025 predstavio novi Trafic E-Tech Electric, električnu verziju svog popularnog kombija. S motorom od 201 KS i dvije opcije baterija, od kojih snažnija nudi doseg od impresivnih 450 kilometara, novi Trafic cilja na sam vrh segmenta električnih gospodarskih vozila.
Prepoznatljiv, ali moderniji izgled
Novi model je Renaultova verzija Flexis Panel Vana i dijeli gotovo identičan stil. Ipak, ističe se osvijetljenim Renaultovim logotipom okruženim "svjetlosnim vodilicama" i tankim pokazivačima smjera. Nisko postavljena glavna svjetla i poznati prednji odbojnik zaokružuju vanjski izgled, dok crni plastični naglasci, dinamična bočna linija i asimetrična stražnja vrata naglašavaju njegovu robusnost. Dizajn upotpunjuju trodimenzionalna stražnja svjetla i velika bočna vrata prilagođena za utovar euro paleta.
Dvije verzije za različite potrebe
Trafic E-Tech Electric bit će dostupan u dvije izvedbe. Kraća verzija L1 duga je 4.870 mm i nudi teretni prostor od 5,1 kubičnog metra. Verzija L2 ima 400 mm duži međuosovinski razmak, što povećava kapacitet na 5,8 kubičnih metara. Renault ističe da su oba modela visoka 1.900 mm, što im omogućuje jednostavan pristup podzemnim garažama.
Funkcionalna i digitalizirana kabina
Iako je teretni prostor prioritet, unutrašnjost nije zanemarena. Kabina nudi tri sjedala, "instrumentnu ploču u obliku cijevi", trokraki upravljač i brojne pretince za odlaganje. Presvlake Zeta izrađene su od plavog trapera sa sivim detaljima i kontrastnim šavovima. Vozača dočekuje 10-inčna digitalna instrumentna ploča i 12-inčni openR evo infotainment sustav, nagnut prema njemu.
Sustav uključuje i prilagođenu navigaciju koja uzima u obzir dimenzije i opterećenje vozila kako bi se izbjegle neprikladne rute, kao i planer putovanja koji predlaže najbolje stanice za punjenje. Kao opcija bit će dostupan i sustav Google Built-in, koji će se moći aktivirati bežično.
Doseg do 450 kilometara i brzo punjenje
Novi Trafic temelji se na "skateboard" platformi sa stražnje postavljenim motorom koji razvija 201 KS (150 kW) i 345 Nm okretnog momenta. Kupci će moći birati između dva paketa baterija. Odmah pri lansiranju bit će dostupna baterija dugog dosega s nikal-mangan-kobalt kemijom, koja omogućuje doseg od oko 450 kilometara prema WLTP ciklusu. Kasnije će u ponudu stići i pristupačnija litij-željezo-fosfatna baterija "urbanog dometa", koja će s jednim punjenjem moći prijeći gotovo 350 kilometara.
Zahvaljujući 800-voltnoj tehnologiji, punjenje baterije od 15% do 80% trajat će otprilike 20 minuta. Kombi će također podržavati tehnologije Vehicle-to-Load (V2L) za napajanje vanjskih uređaja i Vehicle-to-Grid (V2G) za vraćanje energije u mrežu.
Proizvodnja kreće krajem 2026.
Među ostalim značajkama ističe se krug okretanja koji je, prema navodima proizvođača, ekvivalentan onome na Cliju. Renault također planira koristiti više od 23% recikliranih materijala u izradi kombija. Trafic E-Tech Electric proizvodit će se u tvornici Sandouville, zajedno s modelom s motorom s unutarnjim izgaranjem, a početak proizvodnje planiran je za kraj 2026. godine.
S vremenom će se tijekom proljeća ponuda proširiti modelima sa šasijom i kabinom, kiperom, ravnom platformom i drugim teretnim izvedbama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati