Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
MODNA kuća Jil Sander, pod kreativnim vodstvom Simonea Bellottija, vraća se korijenima i ponovno lansira kultni model tenisica King, izvorno razvijen u suradnji s Pumom 1998. godine. Ovaj potez zasigurno će probuditi nostalgiju kod mnogih, jer je upravo ta pionirska suradnja modne kuće i sportskog brenda označila početak ere luksuznih tenisica i utrla put današnjim crossoverima mode i sporta, piše WWD.
Povratak ikone
Tenisice King Avanti dostupne su u 80 odabranih Jil Sander trgovina diljem svijeta te na službenom webshopu brenda. Prepoznatljivi stil, inspiriran kopačkama, sada dolazi u profinjenoj i modno osviještenoj verziji.
Tamnoplavi uniseks model izrađen je od kože, a odlikuju ga čiste linije, prepoznatljivi preklopni jezik s logotipom Pume te logotip Jil Sander u zlatnoj foliji sa strane. Tenisice su dostupne u ograničenoj seriji po cijeni od 480 eura.
Ovo je, kako se navodi, tek prva isporuka u sklopu kontinuiranog programa, a druga se očekuje već u ožujku sljedeće godine.
Dugoročno partnerstvo
Dugoročna suradnja u skladu je s pristupom koji su ova dva brenda imala i u originalnoj suradnji. Nakon prvog lansiranja 1998. godine, Jil Sander i Puma su početkom 2000-ih izbacili nekoliko modela tenisica, od kojih su mnogi, poput dizajna s tankim potplatom, predvidjeli današnje trendove i crpili inspiraciju iz različitih sportova, od biciklizma do hrvanja.
U intervjuu za WWD 2023. godine, Heiko Desens, potpredsjednik Pume za kreativno usmjeravanje i inovacije, istaknuo je suradnju s Jil Sander kao prekretnicu za brend te izrazio želju za njezinim oživljavanjem. "Postoje vrlo mladi ljudi koji nisu ni bili rođeni kada smo pokrenuli našu suradnju, a pitaju za nju, tako da bi to bilo nevjerojatno", rekao je tada.
Nova vizija brenda
Oživljavanje suradnje s Pumom slijedi nakon što je Bellotti prošlog mjeseca predstavio svoju debitantsku kolekciju tijekom Tjedna mode u Milanu. Tom je prigodom vratio brend u njegov povijesni izložbeni prostor, prvi put od 2017. godine.
Svoju viziju prethodno je najavio mračnim glazbenim spotom snimljenim u Hamburgu, gradu u kojem je osnivačica Heidemarie Jiline "Jil" Sander pokrenula brend 1968. godine.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati