Nova Coach torba rasprodala se čim je predstavljena

Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
NA JUČERAŠNJOJ reviji brenda Coach za proljeće 2026. godine bilo je potvrđeno da opsesija torbama ovog američkog brenda još uvijek traje. Revija je bila posvećena ulicama New Yorka, a prije nego što su se dojmovi s revije slegli rasprodala se Kisslock Barrel torba koja je tada bila predstavljena.
Ovaj cilindrični model s dvije naramenice, čija je cijena 525 američkih dolara (oko 444 eura), predstavljen je u crnoj koži uz baloner, u bijeloj koži uz bluzu s predimenzioniranim ovratnikom te u verziji od brušene kože boje devine dlake koja je stvarala zanimljiv kontrast sa srebrnom jaknom.
Njezina veličina pokazala se idealnom - dovoljno prostrana, a opet dovoljno malena i praktična za nošenje ispod ruke. Nije stoga neobično da je izazvala velik interes.
Inspiracija iz arhive
Brend je otkrio da je stil torbe temeljen na dizajnu iz 1973. Sama torba je dugačka 33.54 cm, dok je ručka visine 25.4 cm, što su odlične proporcije za torbu koja se nosi na ramenu.
Paleta boja je suzdržana i elegantna, a uključuje nijanse karamele, čokoladno smeđe i nježne ružičaste.
O brendu
Coach je američki modni brend osnovan 1941. u New Yorku, poznat po svojim kvalitetnim kožnim torbama i modnim dodacima koji spajaju klasičan dizajn i suvremene trendove. Tijekom godina proširio je ponudu na odjeću, obuću i lifestyle proizvode, a ostao je vjeran prepoznatljivom zanatskom pristupu i izradi od prave kože.
Brend često surađuje s poznatim dizajnerima i umjetnicima te naglašava mladenački, urbani stil. Coach je omiljen među brojnim slavnim osobama, među kojima su Jennifer Lopez, Selena Gomez, Megan Thee Stallion, Michael B. Jordan i Kaia Gerber. Njihova podrška dodatno učvršćuje reputaciju brenda kao simbola modernog luksuza s daškom američke ležernosti.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati