Vlasniku BMW-a M3 htjeli naplatiti 1200 dolara za izmjenu ulja i filtra

POSJEDOVANJE sportske njemačke limuzine visokih performansi poput BMW-a M3 nikada nije jeftino, no ponuda jednog ovlaštenog servisa šokirala je čak i iskusne automobilske entuzijaste. Vlasnik modela M3 iz 2021. godine podijelio je na internetu procjenu troškova za rutinski servis koja je iznosila gotovo 1200 dolara za samo četiri vrlo jednostavne stavke, što je izazvalo lavinu komentara, piše Carscoops.
Radovi su uključivali zamjenu ulja, zamjenu filtra zraka kabine, dijagnostičko skeniranje putem OBDII priključka i opću provjeru vozila.
Korisnik Reddita, pod nadimkom Khalnayak, objavio je kako mu je lokalni BMW servis za rutinsko održavanje ispostavio račun na iznos od 1.199,85 dolara. Najskuplja stavka bila je zamjena ulja, koja je procijenjena na nevjerojatnih 399,95 dolara. Valja napomenuti da M3 koristi 7,4 litre standardnog 0W-30 ulja, što znači da bi čak i uz cijenu od 15 dolara po litri, trošak dijelova iznosio tek oko 105 dolara.
Međutim, to nije najšokantniji dio ponude. Za zamjenu filtra zraka kabine servis je tražio čak 340 dolara. Radi se o standardnom Valeo filtru, identičnom onome koji se ugrađuje u osnovni BMW serije 3, a dostupan je u većini trgovina autodijelova za manje od 40 dolara.
Je li zamjena doista toliko komplicirana?
Moglo bi se pomisliti da je visoka cijena opravdana kompliciranim postupkom zamjene, no to ovdje nije slučaj, piše Carscoops. Za razliku od nekih vozila gdje je pristup filtru otežan, kod BMW-a je taj postupak prilično jednostavan. Na internetu se mogu pronaći videozapisi koji cijeli proces objašnjavaju u manje od četiri minute.
Vrhunac ponude ipak su dvije dodatne naknade. Prva, nazvana Standardni opseg po cijeni od 179,95 dolara, odnosi se na dubinsko skeniranje računala vozila (ECU). Druga, Provjera vozila za 279,95 dolara, vjerojatno podrazumijeva sveobuhvatan vizualni pregled ključnih komponenti automobila. Kao šlag na tortu, vlasnik navodi da je ovu ponudu dobio "odmah nakon što je isteklo besplatno održavanje".
Odbijena ponuda i važna lekcija
Vlasnik je glatko odbio ponudu servisa. "Pogledao sam tipa u oči, odbio i otišao ravno u FCPEuro", napisao je u objavi, referirajući se na poznatog američkog prodavača zamjenskih dijelova.
Ovaj slučaj služi kao odličan podsjetnik da se mnoge rutinske servisne stavke, čak i na automobilima visokih performansi, mogu obaviti znatno jeftinije korištenjem kvalitetnih zamjenskih dijelova.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati