"Prodano!": Rihannin viralni hit daje efekt staklene kože

Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
RIHANNIN brend Fenty ponovno ima viralni beauty hit - barem ako je suditi po TikToku. Riječ je o višenamjenskom proizvodu koji kombinira njegu, zaštitu i suptilno prekrivanje - Fenty Skin Hydra Vizor Huez.
Prema tvrdnjama brenda, ova lagana formula pruža intenzivnu hidrataciju i ostavlja kožu punijom i elastičnijom. Osim što njeguje, istovremeno štiti kožu od štetnog djelovanja UV zraka zahvaljujući SPF 30.
Dostupan je u nizu prilagodljivih nijansi, a brend ističe da ne ostavlja bijeli trag i pruža prirodan, blistav završni izgled. Uz to, s vremenom bi trebao smanjiti vidljivost pora, tamnih mrlja, finih linija i bora te ujednačiti teksturu kože.
"Wow, što je ovo! Wow! Prodano"
Pojedine beauty influencerice koje ga posljednjih tjedana koriste poručuju: "Prodano." Ističu da im koža nakon nanošenja izgleda glatko, sjajno i zdravo - poput stakla, što se često naziva glass skin efekt. Također napominju da je proizvod izuzetno lagan na koži, gotovo neprimjetan - kao da uopće nisu ništa nanijele.
"Wow, što je ovo! Wow! Prodano", "Fenty proizvodi su toliko dobri da je Rihanna prestala raditi glazbu i bavi se samo ovime!!! Iritantno su dobri", "Postignut efekt staklene kože", "Tako kremasto i predivno na koži", samo su neki od komentara na ovaj beauty hit na TikToku.
Ovaj proizvod nije sasvim nov - originalno je lansiran 2020., a osvježena verzija pod nazivom Hydra Vizor Huez predstavljena je u svibnju prošle godine. No posljednjih dana ponovno je postao viralan - što je i očekivano, s obzirom na to da je ljeto i mnogi traže lagani proizvod koji njeguje, štiti od sunca i blago prekriva nepravilnosti.
Košta 36 eura i dolazi u 10 nijansi
Ako tražite upravo takav proizvod, Hydra Vizor Huez mogao bi biti odličan izbor - barem sudeći po društvenim mrežama. Košta oko 36 eura, ovisno o trgovcu, i dolazi u 10 nijansi. Pogledajte ga u nastavku.
Rihanna je svoj beauty brend lansirala 2017. godine
Fenty Beauty lansiran je 2017. godine i odmah je izazvao revoluciju u industriji šminke zahvaljujući širokom rasponu nijansi i naglasku na inkluzivnosti. Tri godine kasnije, 2020., Rihanna je pokrenula i brend Fenty Skin, posvećen njezi kože. Oba brenda danas su dio iste beauty obitelji i poznati su po proizvodima koji spajaju učinkovitost, estetiku i osjećaj luksuza.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati