Stellantis ulaže dvije milijarde eura u talijansku autoindustriju
TALIJANSKA autoindustrija se pokazala izuzetno žilavom, a sada se i nešto lakše gleda u budućnost.
I dok Njemačka prijeti zatvaranjem tvornica, u Italiji je priča daleko optimističnija. Pojedine talijanske marke preživjele su ogromne minuse, a neke su egzistirale i na jednom jedinom modelu. Sada im je pružena nova šansa.
Među njima je i Alfa Romeo, koji je prodajni uzlet doživio nakon implementacije dostupnijih SUV modela u gamu. Stellantis i talijanska vlada se izgleda opet vole, posebno nakon potvrde odlaska Carlosa Tavaresa.
Ne samo da neće biti zatvaranja tvornica, već je koncern najavio ogromne investicije u njihovu modernizaciju i prilagodbu proizvodnji novih proizvoda. Rukovoditelji Stellantisa, uključujući predsjednika Johna Elkanna, sastali su se s talijanskim ministrom gospodarstva Adolfom Ursom i predstavnicima sindikata ranije ovog tjedna. Tijekom razgovora Stellantis je potvrdio da će sve njegove talijanske tvornice ostati operativne. Pritom je obećao sljedeće godine uložiti čak dvije milijarde eura u lokalno tržište.
Nove Alfe dolaze
Tvornica Cassino će preuzeti proizvodnju tri velika modela. Počevši od sljedeće godine, proizvodit će novu generaciju modela Stelvio, kao i zamjenu za sportsku Giuliju. Oba modela trebala bi biti dostupna i kao električna vozila, s hibridnim opcijama kao primarnima. Najavljen je i treći model Alfa Romea, doznaje Reuters.
Osim toga, neodređeni vodeći model Alfa proizvodit će se na istom mjestu.
Koncern je potvrdio i da će se najmanje dva kompaktna modela proizvoditi u tvornici Pomigliano D'Arco u južnoj Italiji, koristeći STLA Small platformu, i to počevši od 2028. Postojeća Panda nastavit će se proizvoditi na ovoj lokaciji do 2030., nakon čega će je naslijediti model sljedeće generacije. Od iduće godine tvornica Melfi će proizvoditi električne i hibridne verzije Jeepa Compass i Lancije Gamme. Iz Italije će dolaziti i DS 7 te netom prikazani potpuno električni DS 8.
Otprije je poznato kako će se od kraja iduće godine u tvornici Mirafiori proizvoditi nova hibridna verzija modela 500. Stellantisov europski šef Jean-Philippe Imparato najavio je da će Maseratijeva tvornica u Modeni postati novo središte grupe za vrhunska vozila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati