Ljudi kampiraju ispred trgovina zbog ovih čaša - našli smo povoljniju verziju
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
STANLEY Quencher termo čaše postale su pravi globalni hit od svojeg lansiranja 2016. godine. Ove elegantne i izdržljive termosice, poznate po svojoj sposobnosti da, prema tvrdnjama proizvođača, održe napitke hladnima i do 48 sati, a tople do 7 sati, omiljene su među ljubiteljima aktivnog načina života.
>> Ova je čaša preživjela požar, a evo gdje ju možete kupiti
Njihova popularnost neprestano raste, a jedan od ključnih razloga je njihova funkcionalnost i praktičnost - dolaze s ručkom za lako nošenje i slamkom koja ih čini idealnim za korištenje u autu ili na putu.
Iako u globalnoj ponudi Stanley Quencher termo čaše dolaze u zapreminama od 0.41 litre do čak 1.89 litara, na europskom tržištu trenutačno su dostupni modeli od 0.8 litara i 1.2 litre. Najpopularniji je potonji model, koji pruža dovoljno kapaciteta za dugotrajnu hidrataciju tijekom cijelog dana, dok je manji model od 0.8 litara idealan za kraće aktivnosti izvan kuće.
Na TikToku su postale statusni simbol
Cijene Stanley Quencher termo čaše od 0.8 i 1.2 litre na europskom tržištu kreću se od 45 do 50 eura, ovisno o zapremini, prema podacima sa službene njemačke stranice brenda. Naravno, cijene mogu varirati ovisno o trgovcu. Ograničena izdanja, koja se brzo rasprodaju, često dosežu i znatno veće iznose.
>> Čaša koja je zaludjela TikTok stigla u Zaru kod nas i ekspresno se rasprodala
Na društvenim mrežama, posebno TikToku, ove termo čaše postale su gotovo statusni simbol pa nije neuobičajeno da ljudi satima čekaju ispred trgovina, a neki čak i noće kako bi ugrabili najnovije modele ili ograničene verzije.
Međutim, ako želite uštedjeti, dobra alternativa može se pronaći u mnogim trgovinama, uključujući i Interspar. Ovaj povoljan duplić zapremnine 1.2 litre, dostupan u crnoj i bijeloj boji, izgleda prilično kvalitetno, a prodaje se po cijeni od 18 eura, što je značajno povoljnije od originala.
Za one koji traže funkcionalnost i atraktivan dizajn po pristupačnijoj cijeni, ova alternativa svakako je vrijedna pažnje.
Marka sa 111-godišnjom tradicijom
Brend Stanley osnovan je 1913. godine kada je izumitelj William Stanley Jr. stvorio prvu potpuno čeličnu vakuumski izoliranu bocu. Njegova inovacija ubrzo je postala sinonim za izdržljivost i pouzdanost, posebno među ljubiteljima kampiranja i aktivnosti na otvorenom. Stanley proizvodi su dizajnirani da održe napitke hladnima ili toplima dulje vrijeme, što ih čini idealnim za sve avanture.
Stanley Quencher čaše, lansirane 2016. godine, danas su najprodavaniji proizvod brenda. Postale su iznimno popularne na društvenim mrežama poput TikToka, gdje su osvojile mlađu publiku zbog svog praktičnog dizajna i dugotrajne izolacije koja održava napitke hladnima i do 48 sati.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati