U Hrvatsku stigla osjetno povoljnija izvedba Fiata 600
IAKO ime sugerira da se radi o duhovnom nasljedniku legendarnog Fiće, to je tek dijelom točno.
Istina, ime je ostalo isto, ali 600 više nije gradska minijatura s troja vrata, već subkompaktni crossover. Međutim, ono što je ostalo je prepoznatljiv i nadasve simpatičan izgled, što se vidjelo već na lansiranju električne inačice.
Sada je, pak, na tržište stigla izvedba pokretana benzincem u formi blagog hibrida. Prevedeno to znači osjetno povoljniju cijenu. Konkretno, električna izvedba kreće od 36.490 eura, dok je hibridna inačica dostupna već od 23.990 eura.
Vratimo se mi 600-ici, koju je najlakše opisati kao novi Punto, i to u podignutoj crossover režiji, što je danas gotovo standard. Ipak, gabariti su nešto veći od klasičnih gradskih automobila, a proporcionalno raste i ponuda prostora u kabini. Primjerice, ovaj model može se pohvaliti zapreminom prtljažnika od 385 litara, što sugerira da ovo može biti i jedini izbor u manjim obiteljima. Konkretno, s 417 cm 600 je točno 10 cm duži od Punta i isto toliko kraći od 500X.
Stellantisova osnova znači i da je ispod poklopca ugrađen hibridni pogon, koji nema srodstva s torinskim proizvođačem. Hibridni pogon čini 1.2-litreni benzinac sa 100 KS, koji radi u modificiranom kružnom ciklusu (Miller) za još manju potrošnju goriva.
Tu su još baterija kapaciteta 1 kWh i eDCT mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i integriranim elektromotorom od 21 kW i 55 Nm. Zbog niskog napona od 48V spada u red blagih hibrida, ali u praksi se ponaša kao samopunjivi hibrid, pa može voziti isključivo na struju, bilo u gradu do 30 km/h i 1 km dosega ili pri većim brzinama kad se održava dosegnuta brzina. Do 100 km/h stiže za 11 sekundi.
Hibridni pogon nudi se u dvije izvedbe sa 100 i 136 KS, a trenutno je na tržištu dostupna isključivo slabija opcija. Kupcima su na raspolaganju dva paketa opreme, Red (klima, dig. kokpit, LED...) i la Prima (navigacija, adaptivni tempomat, el. podizač prtljažnika, kamera...), i sedam vanjskih boja karoserije.
Kao što smo rekli, cijena je 23.990 eura za osnovnu Red verziju s uključenim 5-godišnjim jamstvom (ili 120.000 km), dok opremljenija la Prima opcija stoji 27.990 eura. Dodatnih 1000 eura bit će potrebno izdvojiti za snažniju izvedbu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati