Cijena Nivea kreme šokirala Hrvate: "Možda je u kunama"
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
NA Redditu se nedavno povela rasprava o cijeni Nivea Soft kreme za lice. U sad već izbrisanoj objavi bila je slika ove kreme na polici Konzuma, a njena cijena je prema Konzumovoj stranici 9.99 eura za 300 ml. Osoba koja je objavila sliku i komentatori ostali su zapanjeni visokom cijenom nekoć povoljne kreme.
"To je bilo jedino što sam si mogla priuštiti"
Jedna se korisnica prisjetila cijene ove kreme prije 25 godina jer ju je tada redovito koristila: "Nisam je štedjela jer je koštala tipa 7-8 kn i to je jedino što sam si mogla priuštiti u srednjoj školi."
Ne samo da je krema poskupjela od tada već je i postala tek jedan od proizvoda koji su jeftiniji u drugim državama. Komentatori navode: "Baš cura to kupila u Sloveniji za 6.91 euro", "Na njemačkom Amazonu je 5.75 eura, za 50 eura ti je besplatna dostava. Ja sam nakupovao puno šampona i drugih potrepština i uštedio jedno 30 eura", "6.50 eura u Švedskoj", "To je malo više od 4 eura u Nizozemskoj."
Mnogi su na situaciju odlučili odgovoriti humorom: "To je zbog razvedene obale i toga što se krema proizvodi u Ukrajini, a transportira preko Palestine", "Možda je u kunama", "To je u kunama, ljudi", "Umivat ćete se mrzlom vodom."
Netko je kremu pronašao po još višoj cijeni - 12.39 eura za 300 ml - no osoba nije pojasnila gdje je pronašla kremu po ovoj cijeni ni je li sama snimila fotografiju.
Zbog poskupljenja neki se okreću kupovini u inozemstvu
Situacija s kremom Nivea Soft daleko je od izoliranog slučaja jer su brojni proizvodi poskupjeli. Nedavno su potrošače neugodno iznenadile cijene Kraševih Choco napolitanki, vjerojatno potaknute rastom cijena kakaovca.
Dok cijene rastu, a plaće stagniraju, potrošači se često okreću kupovini u drugim zemljama, kao i online, što su neki komentatori na objavu i potvrdili.
Internetske trgovine ne samo da mogu imati povoljnije cijene već nude akcije na proizvode baš kao i fizičke trgovine, a uz brzu dostavu brojni kupci vide sve manje razloga da kupuju proizvode koje redovito koriste po dvostruko višim cijenama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati