Novu YSL kampanju mnogi su usporedili s umjetničkim djelom
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
Zahvaljujući Anthonyju Vaccarellu Yves Saint Laurent ima ljetnu kampanju koja oduševljava. Kampanja predstavlja kolekciju Tan Lines, koja uključuje malenu torbicu od prošivene kože sa zlatnim YSL logom u sredini. Torbicu su predstavili vrlo upečatljivo: manekenka Anja Rubik iz nje je jela krumpiriće.
"Umjetničko djelo"
Kolekciju je snimio Henrik Purienne, a kampanja prikazuje trenutke provedene u uživanju pored bazena i sunčanju na teniskom terenu. Uključuje pregled modnih dodataka, ali i proizvoda koji barem naizgled nemaju veze s modom, poput bicikla kreiranog u suradnji s kalifornijskim Micargijem te teniskog reketa i loptica brenda Wilson.
"Tako dobro", "Veoma impresivno", "Prekrasna Anja", "Obožavam", "Božica", "YSL je super", "Hipnotizirajuće na dobar, elegantan način", "Odlične fotografije", "Umjetnost", "Totalno božanstveno", "Umjetničko djelo", neki su od komentara na objave na Instagramu.
Hit kolekcije, YSL Sade torbica za kovanice ili, ako vam je draže, krumpiriće, već je dostupna za kupnju na službenoj stranici brenda. Torbica je rađena od kože, ima patentni zatvarač, a njezine dimenzije su 16x11.5x5.5 cm. Lanac je dug 18 cm.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati