Vidite li zašto je ova reklama postala hit među navijačima u Hrvatskoj?
OVIH dana pažnju navijača diljem Hrvatske privukla je reklama za jednu robotsku kosilicu.
"Kosi kao Joe u najboljim danima", piše na billboardima švedske tvrtke Husqvarna postavljenima diljem Zagreba. Nogometni fanovi odmah su primijetili ovu reklamu, a fotografije su se proširile stranicama na kojima se okupljaju domaći nogometni navijači. "Au što je ovo, najbolja reklama na hrvatskim ulicama godinama unazad", "Reklama godine", "Joe kralj, bravo za reklamu", samo su neke od reakcija.
O čemu je riječ?
"Kosi kao Joe u najboljim danima" aludira na danas već kultni start Joea Šimunića tijekom kvalifikacija za SP u Brazilu, kada je "pokosio" Miralema Sulejmanija. Mnogi taj događaj nazivaju "najgorim startom na Marakani ikad".
A osim natpisa "Kosi kao Joe u najboljim danima", diljem Hrvatske mogu se vidjeti i billboardi s natpisom "Da ima srce, ostavila bi ga na terenu".
Plakati su nastali u sklopu kampanje za Husqvarna robotske kosilice koja je pokrenuta u svibnju kao uvod u Euro 2024. Kampanju je kreirala marketinška agencija Spellcaster iza koje stoje Tonči Klarić i Neven Crljenak. Oni su se u svojim kampanjama više puta dotaknuli globalnih i lokalnih tema iz nedavne prošlosti.
"Suradnja sa Spellcasterom je već tradicionalno ‘pomaknuta' te nas veseli svaki put kad vidimo reakcije javnosti na naše kampanje. Uvijek se trudimo privući pažnju relevantnim temama u našem društvu", kazao nam je Marko Habuš iz samoborske tvrtke Drezga koja je generalni zastupnik švedske tvrtke Husqvarna.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati