Narudžbe Baby Lasagna majica ne staju: "Amerikanci su totalno poludjeli"
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
BABY LASAGNA svojim je nastupom u polufinalu Eurosonga oduševio mnoge ljude diljem svijeta te je u jednom danu zadobio mnoštvo novih pratitelja na Instagramu. Sada ih ima 100 tisuća. Fanovi s nestrpljenjem iščekuju finale Eurosonga, koje će se održati ove subote, i njegov nastup, a kako doznajemo, mnogi žele biti obučeni u Baby Lasagna merch.
Baby Lasagna je još u travnju predstavio svoj merch videom na Instagramu, a majice s likovima njegovih mačaka - Stipe, Gertrude i Branke - rasprodale su se isti dan, kako doznajemo od Rockmarka. "Prva tura je otišla istu večer, u dva-tri sata", rekli su nam.
Iz Rockmarka su nam kazali da su s prvom turom mercha zapravo htjeli testirati postoji li interes i koliki. "Pokazalo se da postoji interes za sva tri motiva", rekli su nam, referirajući se na motive mačaka na majicama i platnenoj torbi.
Mačak Stipe je hit
Ističu nam da, iako se svi motivi podjednako dobro prodaju, postoje faze kada su, primjerice, traženije majice s motivom Gertrude ili Branke, no Stipe je ultimativni hit.
Otkako je Baby Lasagna razvalio u polufinalu Eurosonga, iz Rockmarka poručuju kako "narudžbe ne staju". Navode da je 60% domaćih kupaca, a 40% stranih. Od tih 40% stranih, polovica narudžbi otišla je u Ameriku. "Amerikanci su totalno poludjeli", kažu nam iz Rockmarka.
Naveli su nam neke gradove iz kojih pristižu narudžbe, a na popisu su se našli i fanovi iz Perua, kao i Massachusettsa. Oni planiraju letjeti za Malmö kako bi uživo gledali finale i žele to učiniti u Baby Lasagna majici.
Od ostalih dijelova svijeta, iz Rockmarka izdvajaju Australiju, Japan, Hong Kong i Južnu Afriku. Baby Lasagna u svim tim zemljama ima svoje fanove koji žele posjedovati njegov merch i u njemu dočekati finale.
Što se tiče Europe, najviše narudžbi dolazi iz Nizozemske, Belgije i Njemačke. Dosta je narudžbi i iz Velike Britanije. Iz Rockmarka ističu da Lasagnin merch ne naručuju nužno Balkanci koji žive u tim zemljama, već upravo lokalno stanovništvo.
"Svi u subotu žele biti obučeni u Baby Lasagnu i navijati"
Favorit mnogih, mačak Stipe se sada pojavio i na bijeloj majici, uz već postojeću crnu. Iz Rockmarka nam kažu da nema razlike u prodaji - obje boje se jednako dobro prodaju, a odabir nijanse majice ovisi o osobnim preferencijama.
Također, otkrivaju nam da majice kupuju svi, od djece do starijih. Navode da od trenutka kada su jutros počeli raditi, nisu stali. "Danas, otkako smo počeli raditi, nema da netko ne uđe u dućan i traži merch", kažu.
"Svi u subotu žele biti obučeni u Baby Lasagnu i navijati", otkrivaju nam iz Rockmarka. Kako doznajemo, zalihe kompletnog mercha su trenutno dostupne - od majica, čarapa, platnene torbe do slikovnice. Redovito pune police, kako online, tako i u fizičkoj trgovini. Kažu da, ako slučajno neki komad nije dostupan ujutro, na stanju će biti već popodne.
Cijene majica su 19.90 eura, platnena torba prodaje se za 11.90 eura, čarape za 7.90 eura, a slikovnica za 15.90 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati