FOTO Karavanska serija 5 je prešla pet metara, ali i cijenu od 100.000 eura
KONAČNO smo dočekali trenutak u kojem kupci hibridnih izvedbi neće danak plaćati i u litrama prtljažnog prostora – stigla je nova serija 5 Touring.
Upravo tako, krećemo pohvalom. Ne samo da serija 5 nikad nije bila praktičnija i komfornija već smo konačno dočekali model kojem opcija hibridnog ili električnog pogona neće uzimati danak u prtljažnom prostoru. Uvijek se nudi minimalno 570 litara, proširivih do 1700 l.
Karavani više nisu u modi, ali to ne znači da su nepoželjni. Naprotiv, serija 5 Touring ima sve što treba korisniku koji vozi na duge staze, a ima potreba za prijevozom većih komada tereta. U svojem šestom izdanju serija 5 je sazrela u pravog suputnika na duge staze, a karavanska izvedba upravo će na pojedinim europskim tržištima biti jako zanimljiva opcija.
A njima će se podjednako svidjeti činjenica da pored klasičnih opcija toplinskih motora u mild hybrid izvedbi mogu birati i punjive hibride pa i potpuno električne opcije koje nose oznaku modela i5.
A cjelokupna priča kreće modelom 520d, s dizelašem od 197 KS koji se nudi i u opciji xDrive pogona. Ujedno je i najpovoljnija opcija s cijenom od 61.750 eura u Njemačkoj. Tijekom ljeta stiže i potentniji 540d xDrive s daleko ozbiljnijih 299 KS i 670 Nm koje daje 3.0 redni TwinPower šestcilindraš s 48V tehnologijom. Na ljeto dolazi i jednako snažan 530e xDrive, punjivi hibrid s elektromotorom od 184 KS i električnim dosegom od solidnih 89 km.
Električna opcija je već u izlogu. Model i5 eDrive40 Touring nudi se za 72.200 eura, a nudi 340 KS uz 560 km dosega. Snažniji i5 M60 xDrive Touring ima čak 601 KS i još uvijek nudi doseg preko 500 km (506 km po WLTP). Cijena mu se piše sa šest znamenki i kreće od 101.500 eura. I pripazite, ovaj je model prazan na dvije tone, a 100 km/h postiže za samo 3.9 sekundi.
Svi koji biraju električne izvedbe ili punjivi hibrid u standardnoj opremi dobivaju i samoregulirajući zračni ovjes na stražnjoj osovini. S druge strane, Driving Assistant Professional dopušta autonomno upravljanje vozilom do brzine od 130 km/h.
Usporedimo li novo izdanje BMW-ovog karavana s prethodnikom, znajte da je narastao gotovo 10 cm i sad u duljinu mjeri čak 5.06 m. Nepuna tri metra su između osovina, a povećane su i širina i visina. Sve to znači kako je serija 5 sada izuzetno komforan i privlačan automobil i za one koji ne sjede za upravljačem.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati