LOL više nije u modi: Gen Z je ovaj akronim zamijenio novim, još gorim
OVOG ljeta među pripadnicima generacije Z iz mode je izašao akronim LOL. LOL se godinama koristio tijekom dopisivanja kako bi korisnici izrazili koliko im je nešto smiješno. Sada im je taj akronim, čini se, zastario pa su ga zamijenili novim - IJBOL. Da, dobro ste pročitali.
Što znači IJBOL?
Sada Gen Z ekipa umjesto LOL piše IJBOL, što znači "I just burst out laughing", odnosno u prijevodu na hrvatski "upravo sam puknuo od smijeha". Taj akronim opisuje reakciju u stvarnom životu koju mnogi imaju kada se smiju. Naglašava vrstu smijeha koja je proizašla iz iznenađenja ili kada se netko suzdržava da se ne nasmije, ali onda ipak "pukne", piše Independent.
25-godišnjakinja Ellie je za New York Times rekla da je prestala koristiti LOL i sada piše IJBOL jer osjeća da je to vjernije njezinom smijanju "iza ekrana". "Obično šutim, a onda samo puknem", rekla je.
Po internetu se uz IJBOL često dijele gifovi Nicki Minaj koja je snimljena u liveu kako se toliko jako smije da pada u naslonjač, ali i snimke Kamale Harris, koja je neslužbeno postala lice IJBOL-a. Iako akronim IJBOL postoji od 2009., prema Mashableu, K-pop zajednica dala mu je novi život.
Gen Z: LOL je za milenijalce
"Ne iznenađuje što je to došlo od K-pop zajednice na Twitteru. To je prilično usko povezana zajednica koja međusobno puno komunicira i stvara nove norme", rekla je profesorica Michelle McSweeney sa sveučilišta CUNY Graduate Center u New Yorku.
Mnogi smatraju da je krajnje vrijeme da se stari akronimi poput LMAO i ROFL zamijene novima. 24-godišnji influencer Michael kaže da su to izrazi milenijalaca. "Povezujem LMAO s milenijskim humorom. Ali onda povezujem IJBOL s humorom generacije Z, koji je smješniji", rekao je.
"Koristili biste LOL i LMAO u razgovoru sa svojim šefom. Zato moramo uvesti nove izraze u optjecaj jer nećete svojem najboljem prijatelju pisati na isti način kao i svome šefu", objašnjava profesorica McSweeney.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati