Mostovca razbjesnio plakat za Splitsko ljeto: Ovo je razina niskobudžetnog pornića
U SPLITU se od 14. srpnja do 14. kolovoza održava 69. Splitsko ljeto. Međutim, umjesto rasprava o predstavama, operama i baletima, pozornost Splićana zaokupio je izgled plakata kojim se najavljuje manifestacija. Plakat prikazuje dvije osobe koje se ljube jezicima.
"Kazališna umjetnost, ako je kvalitetna je strast prenesena na scenu. Nerijetko je sirova i na momente nije ugodna za gledanje. Provocira reakciju i zadržava pažnju, postavlja pitanja. Naš vizual za 69. Splitsko ljeto je sirov i slojevit. Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije", objasnio je dizajner Karlo Kazinoti.
"Zamisli originalnosti"
Među onima koji su javno kritizirali izgled plakata bio je i Mostov gradski vijećnik iz Splita Josip Markotić. "Bravo ekipa iz HNK! Bravo! Kakva hrabrost! Kakva originalnost! Računate vi, kad nas turisti mogu praviti budalama, povraćati i spolno općiti na svakom kantunu ulice, pišati po spomenicima kulture i UNESCO-voj baštini, što ne bi i vi dali svoj 'kulturni' doprinos najstarijoj (uz Dubrovačke ljetne igre) i najznačajnijoj kulturnoj manifestaciji u državi a i šire", poručio je.
"Najveća i najvažnija kulturna institucija u gradu kojeg resi sedamnaest stoljeća bogate kulturne povijesti i tradicije reklamira Splitsko ljeto lizanjem kako bi, jelte, zaintrigirali i privukli publiku na opere Puccinija i Jakova Gotovca, drame Ivana Kovačića i Goldoni-ja... Jer, zamisli originalnosti: u 21. stoljeću provocirati i privlačiti publiku seksom. WOW!" nastavio je.
"Ali boli vas briga: zasjeli ste na funkcije, a narod i porezni obveznici plaćaju.. Ali tako nam i treba. Jer grad koji dopušta da po njemu piša i povraća tko god se sjeti, zašto ne bi dopustio da mu i najznačajniju kulturnu instituciju i manifestaciju reklamiraju plakatima razine niskobudžetnog pornića...", zaključio je.
"Najbolje bi bilo da intendant izađe gol"
To nije bila jedina njegova Facebook objava posvećena izgledu plakata. "Upravo sam dao izjavu za nekoliko nacionalnih tv kuća vezano za plakat Splitskog ljeta. Kažu plakat je postigao svrhu jer svi o njemu pričaju. Predložio sam jednoj novinarki da razgovor obavimo ona u bikiniju a ja u kupaćim gaćama i svi će pričati o nama i dobit ćemo na vidljivosti", napisao je jučer.
"S obzirom da je Splitsko ljeto manifestacija pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva kulture, najbolje bi bilo da na otvorenju Splitskog ljeta intendant na pozornicu izađe gol s dildom na čelu, a ministrica kulture u tangama i s bičem u ruci i Splitsko ljeto će imati zagarantiranu vidljivost na razini cijele Europske unije. P.S. Svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna...", dodao je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati