Stručnjaci objašnjavaju: Tko i zašto kupuje ovakve SUV-ove?
CROSSOVER ili bolje rečeno SUV manija vlada tržištem već nekoliko godina, a među njima briljira jedan segment u kojem se ne pita za cijenu.
Iako je na prvu djelovao kao dizajnerski promašaj, BMW X6 je na velika vrata uveo novi trend među luksuzna vozila. Spoj SUV-a i coupe svidio se mnogima, a na njega su pali svi koji su si takav auto mogli priuštiti. Iako se radilo i još uvijek se radi o zvijeri koja dimenzijama i snagom ne djeluje previše ekološki, X6 je našao put do kupaca.
Posebno su ga zavoljeli mlađi klijenti željni dokazivanja, a vozili su ga mnogi sportaši, ali i poduzetnici poput samog Mate Rimca. SUV coupe je uspio, a potom su reagirali i rivali. U međuvremenu smo dobili coupe izvedbe SUV-ova iz Mercedesa na čelu s GLE Coupe, a ni Audi i Porsche nisu ostali dužni s Q8 i Cayenne Coupeom.
Konzultantska tvrtka Strategic Vision prikuplja podatke s tržišta i ima uvid da može točno vidjeti tko kupuje takva vozila. Rezultati doista potvrđuju tezu da SUV coupe modele kupuju mlađi kupci, i to oko pet godina mlađi od kupaca klasičnih SUV-ova. A to onda čini marku bližom mlađim kupcima, odnosno čini ju općenito privlačnijom.
I tu ne završavaju dobre stvari za proizvođače. Naime, mlađi kupci su manje osjetljivi na cijenu, pa su ovi modeli redovito skuplji od klasičnih izvedbi. Time donose dodatni prihod proizvođačima. Stoga se nemojte čuditi što je sve više takvih modela na tržištu i što ćemo ih još dugo gledati na cesti.
"Najviše od svega kupci takvih vozila žele dobro izgledati u njima, i isticati se od ostalih. Oni čak vide ta vozila kao produžetak njih samih, kao što gamer vidi avatara kao ekstenziju sebe. Dodatno, žele da ti auti predstavljaju njihovu uspješnost“, objašnjava Alexander Edwards, predsjednik Strategic Visiona za Autoblog.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati