Ovo je 10 automobila kojima cijena najbrže pada
BROJNI su razlozi za veliki pad vrijednosti pojedinih modela automobila.
Prilikom kupovine novog automobila ljudi često ne uzimaju u obzir koliko je cijena nekog modela pala i koliko dobro mogu proći ako ga kupe. Obično se obraća pažnja na druge troškove, kao što su potrošnja goriva i cijena popravaka, ali rijetko tko je svjestan koliko je pala cijena određenih automobila, piše britanski Whatcar.
Uzimajući u obzir čimbenike kao što su tri godine eksploatacije i prosječno 58.000 prijeđenih kilometara, ovih 10 automobila najviše je izgubilo na vrijednosti prema pisanju prije spomenutog medija. Podaci se odnose na britansko tržište kojim je pokrivena studija tamošnjeg medija.
10) Citroën C3
Model: 1.5 Blue HDi 100 Feel
Početna cijena: 21.400 eura
Cijena poslije nakon 3 godine: 5900 eura
Pad cijene: 15.500 eura
Zadržana vrijednost: 27,4%
Dobar izgled, praktičnost i udobnost u vožnji čine ovaj auto i dalje privlačnim, a osobito uz ovoliki pad u cijeni, zbog kojeg ga mnogi i izbjegavaju, svjesni da će prilikom preprodaje dobiti za njega znatno manje nego što su dali. Inače vrlo solidan gradski auto s vrlo štedljivim motorom.
9) Fiat Panda
Model: 1.2 Pop
Početna cijena: 11.800 eura
Cijena poslije 3 godine: 3200 eura
Zadržana vrijednost: 27,3%
Panda je jako dugo u prodaji, osjetno duže od rivala, a njegovi sigurnosni rezultati su veoma loši – EuroNCAP mu je 2018. godine dao nula zvjezdica. Osim toga, prostor za noge na stražnjem sjedalu je malen, a oskudna je i osnovna standardna oprema.
8) Mercedes S klasa Cabrio
Model: S560 Grand Edition
Početna cijena: 143.900 eura
Cijena poslije 3 godine: 38.500 eura
Pad cijene: 105.400 eura
Zadržana vrijednost: 26,7%
Iako se našao na ovoj listi, ovo je senzacionalan automobil i sasvim sigurno budući klasik. Njegov čudovišno moćan i uglađen motor te luksuzni i prostrani interijer čine ga jednim od najpoželjnijih automobila na tržištu, i to usprkos padu cijene.
7) Mercedes-AMG E53
Model: Premium Plus
Početna cijena: 78.600 eura
Cijena poslije 3 godine: 20.900 eura
Pad cijene: 57.700 eura
Zadržana vrijednost: 26,6%
Ima trolitarski V6 turbobenzinac dopunjen formi "blagog hibrida" sa sustavom od 48 volti. Iako je veoma brz, ne oduševljava kupce kao AMG E63, pa se zato i našao ovdje.
6) Citroën C1
Model: 1.0 VTi 72 Feel
Početna cijena: 14.200 eura
Cijena poslije 3 godine: 3700 eura
Pad cijene: 10.500 eura
Zadržana vrijednost: 26,3%
Kao auto namijenjen vožnji po gradu, on je savršen za urbane sredine, a osim toga, troši jako malo goriva.
5) Fiat 500C
Model: 1.0 Mild Hybrid Pop
Početna cijena: 17.600 eura
Cijena poslije 3 godine: 4600 eura
Pad cijene: 13.000 eura
Zadržana vrijednost: 26%
Mnogi vole retro izgled ovog automobila pa se on dobro prodaje. Ipak, ovo je mač s dvije oštrice, budući da postoji veliki broj automobila na tržištu koji zbog velike ponude spuštaju njegovu cijenu.
4) Peugeot 108
Model: 1.0 72 Allure 3dr
Početna cijena: 15.700 eura
Cijena poslije 3 godine: 3900 eura
Pad cijene: 11.800 eura
Zadržana vrijednost: 25,1%
Osim nekoliko vizualnih razlika, Peugeot 108 je isti kao i Citroën C1. Ima slične dobre i loše strane i sličan pad u cijeni.
3) Maserati Quattroporte
Model: V6d
Početna cijena: 87.200 eura
Cijena poslije 3 godine: 20.600 eura
Pad cijene: 66.600 eura
Zadržana vrijednost: 23,6%
Quattroporte je trebao biti sportska verzija luksuznih automobila, ali nije zadovoljio kriterije. Dizel motor je prilično grub, a vožnja njime može biti neugodna. Infotainment je zastario.
2) Fiat Tipo
Model: 1.6 Multijet Mirror
Početna cijena: 23.500 eura
Cijena poslije 3 godine: 5300 eura
Pad cijene: 18.100 eura
Zadržana vrijednost: 22,7%
Fiatov odgovor na popularne kompakte kao što su Ford Focus i Volkswagen Golf, ali bez obzira što impresionira ponudom osnovne opreme i niskom cijenom, nije toliko ugodan za vožnju i prilikom preprodaje ima veoma nisku cijenu.
1) Peugeot 308
Model: 1.5 Blue HDi 100 Active
Početna cijena: 25.000 eura
Cijena poslije 3 godine: 5500 eura
Pad cijene: 19.500 eura
Zadržana vrijednost: 21,9%
Kao i Tipo, i 308 spada u klasu obiteljskih hatchbackova, ali ovaj žarko želi biti premium. I dobre strane su im iste: motori su ekonomični, interijer je ugodan i ima dosta prostran prtljažnik. Ipak, težak je za vožnju, a tijesno je i na stražnjem sjedalu, što mu snižava cijenu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati