U jednostavan izum studentice Iris Smit bogati poduzetnik već je uložio dva milijuna kuna
GODINAMA se Iris Smit mučila sa savršenim mačkastim potezom tuša, baš kao i milijuni žena diljem svijeta. Jedina razlika između nje i ostatka žena na kugli zemaljskoj je ta da je ona sve te godine i 10.000 dolara uloženih u tvrtku pretvorila u prikupljenih dva milijuna kuna investicija.
Ova 23-godišnjakinja iz Australije prijavila se u emisiju Shark Tank kako bi prezentirala svoj brand The Quick Flick. Ukratko, riječ je o pečatu koji na kapku ostavlja savršen potez tušem u samo nekoliko sekundi. Znamo što sad mislite - zašto to meni nije palo na pamet?
Investitor Andrew Banks koji sudjeluje u emisiji prepoznao je potencijal njene ideje te je u nju uložio 300.000 dolara, odnosno već spomenutih skoro dva milijuna kuna.
"Mačkasti eyeliner jedan je on najvećih make-up trendova, ali i jedan od najomraženijih jer ga je teško iscrtati i oduzima puno vremena. Sve sam to i sama iskusila. Nosila sam mačkasti eyeliner od svoje 16 godine, svi su me prepoznavali po njemu, no svakog jutra bila je borba u kupaonici kako bi moja dva poteza tušem izgledala barem kao sestre, ako već ne kao blizanke. Počela sam razmišljati da zasigurno postoji jednostavnije rješenje. U to vrijeme studirala sam uređenje interijera pa sam počela razmišljati o vlastitom dizajnu nečega", otkrila je.
Njen pečat već je napunjen tušem te dolazi s dva nastavka, po jednim za svako oko. Uz njega dolazi i olovka kojom se do kraja iscrta rub kapka.
Kako je ova djevojka iz Pertha rekla za australski Daily Mail, željela je dizajnirati proizvod koji će korisnicima uštedjeti vrijeme i svaki put pružiti savršeni potez tušem isprve.
"Cijeli život me zanima šminka i uvijek sam voljela isprobavati razne varijante make-upa te tražiti načine kako da se brže našminkam", rekla je.
"Pomislila sam da je najbolje rješenje pečat i jednostavno je krenulo od toga", dodala je.
Najprije se pozabavila razvijanjem formule tuša koji bi trajao cijeli dan, za razliku od svih ostalih koje je dotad isprobala.
"Htjela sam nešto što će ostati na kapcima cijeli dan i tijekom noći, nešto što će zadovoljavati sve uvjete", rekla je i otkrila da je na Quick Flicku radila tijekom ljetnih praznika, a sama je nabavila sastojke za tuš i dizajnirala oblik pečata te našla pravu olovku na koju stavlja aplikacije.
"Bio je to dug proces, no uvijek sam bila motivirana i strastvena oko toga", rekla je.
Čak se sama prijavila za prijavu patenta, nakon što je otkrila da bi je skupo koštalo da to umjesto nje odradi odvjetnik.
"Htjeli su mi naplatiti sulud iznos. Na kraju sam to odradila sama i uštedjela gomilu love", rekla je.
Njen proizvod u potpunosti je veganski, ne testira se na životinjama i na sadrži sastojke životinjskog podrijetla. The Quick Flick lansiran je u kolovozu 2017., godinu dana nakon što je počela raditi na njemu. Reakcija je, kaže, bila nevjerojatna.
"Iskreno, nisam očekivala toliku potražnju, toliko je velika da skoro ne stižem sve. Nekad sam budna do tri ujutro i pakiram proizvode te odgovaram na emailove", otkrila je.
Dodala je da joj se javljaju žene i zahvaljuju na tome što konačno imaju savršeni mačkasti eyeliner. Iris ističe da je njen aplikator univerzalan te će potez tušem biti savršen na svakom obliku oka te i na nabranim kapcima.
"Sjajno je znati da pomažeš ženama, da im olakšavaš živote i štediš vrijeme. Meni je važno to što sam ne samo sigurnija u svoju šminku nego i u svoj osjećaj za biznis. Oduvijek tvrdim da ako imate odličnu ideju, idite je ostvariti, nemojte sumnjati u sebe. Nemojte previše razmišljati, ohrabrite se i skočite u to. Nećete požaliti", zaključila je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati