Kako je popularni dizajner cipela razbjesnio žene diljem svijeta?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Instagram
SVAKA ljubiteljica cipela dobro zna za ime Jimmy Choo.
Popularni dizajner i osnivač istoimenog luksuznog brenda već više od dva desetljeća ispunjava ženske snove svojim neodoljivim i skupocjenim cipelama. No dizajner je sada spoznao i koliko je tanka granica između ljubavi i mržnje jer ga je njegova nova kampanja koštala brojnih obožavateljica.
Reklama za njegovu cruise kolekciju, čije je zaštitno lice Cara Delevingne, prozvana je seksističkom i razbjesnila je žene diljem svijeta. Manekenka u njoj šeta ulicama New Yorka odjevena u mini šljokičastu haljinu, dok joj prolaznici fućkaju i dobacuju komplimente na račun njenih svjetlucavih čizmica.
Iako je dizajnerov plan bio Caru prikazati kao emancipiranu i jaku ženu, to mu nije pošlo za rukom i feministkinje diljem svijeta složile su se da je reklama neprikladna, pogotovo pred kraj godine u kojoj je seksualno uznemiravanje bilo goruća tema. A je li dizajner zaista pogriješio ili je javnost ipak pretjerala s optužbama, procijenite sami:
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati