Volkswagen najavio kraj ere ID modela, vraća se legendarnim imenima

VOLKSWAGEN, koji je do sada dominirao njemačkim tržištem električnih automobila s modelima poput ID.3 i ID.Buzz, najavio je zaokret u svojoj strategiji imenovanja. Prema izvješću njemačkog lista "Wolfsburger Allgemeine", šef marke Thomas Schäfer objavio je na sastanku zaposlenika u Wolfsburgu da budući električni modeli više neće nositi oznaku "ID".
Oživljavanje legendarnih imena
Ova odluka znači da nadolazeći električni mali automobil, koji se očekuje krajem 2025. godine i koji je do sada bio poznat kao "ID.2", neće nositi to ime. Iako Schäfer nije otkrio točan naziv, naglasio je važnost očuvanja "ikoničnih imena". To je potaknulo nagađanja da bi se mogli vratiti klasični nazivi poput Pola, što bi značilo da bismo uskoro mogli vidjeti E-Polo na cestama.
Ova promjena otvara i pitanje sudbine postojećih ID modela. Hoće li se ID.3 preimenovati u E-Golf, a ID.Buzz u E-Transporter ili E-Bulli? Volkswagen za sada nije dao službeni komentar na ova pitanja, ostavljajući prostor za spekulacije.
Od "inteligentnog dizajna" do povratka korijenima
Oznaka "ID", uvedena 2018. godine s modelom ID.3, trebala je simbolizirati novu eru električne mobilnosti za Volkswagen, označavajući "inteligentni dizajn" i "identitet". Cilj je bio stvoriti jasnu razliku između električnih i tradicionalnih modela s motorima s unutarnjim izgaranjem. Međutim, čini se da se tvrtka sada okreće svojoj bogatoj povijesti i prepoznatljivim imenima.
Ova odluka je, prema izvješćima, naišla na odobravanje zaposlenika, koji su je pozdravili pljeskom. To sugerira da je povratak poznatim i omiljenim imenima potez koji ima podršku unutar same tvrtke.
Čini se da je Volkswagen shvatio snagu svojih postojećih brendova. Imena poput Golfa nisu samo nazivi modela, već su postala sinonim za cijelu klasu vozila i obilježila su generacije vozača. Oživljavanje ovih imena za električnu eru ima smisla jer se oslanja na već izgrađenu prepoznatljivost i emocionalnu povezanost s kupcima.
S druge strane, oznaka "ID" je, iako moderna, možda bila previše tehnička i lišena emocija koje su ključne u automobilskoj industriji. U konačnici, povratak starim, provjerenim imenima mogao bi biti upravo ono što Volkswagenu treba da dodatno učvrsti svoju poziciju na tržištu električnih vozila.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati